Hirveen paljon päivii, noin niinku nrona tommonen reilu 50 vuorokautta... vaiks toisaalta taas tää soppakuuri on menny täl kertaa jotenki iha käsittämättömän nopsaan ! Toki sit kuiteski jos miettii, et joulust ja uudestvuodest on taas ihan iankaikkisuus... Hassu on toi ihmisen mieli, ku samaan aikaan aika voi mennä ärsyttävän hitaasti ja auttamattoman nopeesti 🤔 Millään muul ny ei kuiteskaa välii, ku sillä, et mun paino putoo tasasen tappavaa tahtii (tai vaiks vähä epätasasemminki) alaspäin niippal, ku se ny on vaa suinki mahdollist tän kahentoist viikon aikana ☝🏼 

Tän hetkiseen tilanteeseen oon ihan semityytyväinen, vaiks tiedänki etten tul saavuttamaan millään perkeleellä sitä 30 kilon tavotetta... siis tän 12 viikon aikana ja sempäs takii mä olinki eilen vähä kyöni, ku hain vimpan neljän viikon soppasatsin 😬... Ostin meinaan neljän viikon sijaan kuuden viikon sopat 😝 Se on sit toinen tarinansa, et saanko vedettyy sen extra kaksviikkosen tän kahentoist viikon jatkoks... sisänen herätyskello saattaa alottaa napinan jossain kohtaa, mut toisaalta jollen ol lukemiin tyytyväinen, ni suattaapi tuo onnistuakki 😎

En ota siis asiast viel yhtään sen kummempaa stressiä, vaan jyskytän menemään päivä kerrallaan ja jos menee vituiks, ni sil on sit varmaan joku tarkotus 🤷🏼‍♀️ 12 vk jokatapaukses tähtäimes edelleen ja vaakalukema nii, et olen ns. normaalipainonen 👍🏻

No mikä on olo ?... Olo on loistava 💪🏻 Itteasias kaik o iha helvetin hyvi, vaiks nii ei sais koskaa "ääneen" sanookkaa, kos sen jälkee kaik menee yleensä iha reisil 😂 Yleinen olotila ny jokatapaukses on vaa iha helvetin hyvä... yöt nukun hyvin (no okei, mä oon nukkunu ain yöni hyvin), päikkäreitten määrä on melkkest nollis, oikeeta ruokaa mun ei tee tipantippaa mieli, pää ei särje edelleenkään, ei heitä eikä huippaa, ei vituta... eli kaik vaa on hyvin... paitti tietty lotos voisin voittaa jongun isomman mällin, ni sit saattas olla jo likipitäen täydellist 🤑

Nyt nukkumaan ja aamust heti kukonpierust töihin... maanantaiks vois ottaa koirien spapäivän ja tiistain jollei perse vuoda, ni vois mennä vaiks uimaan...

Hyvää yötä 😴