Aika paljo... jos ny tarttee viel mainita !!!



Mut rehellisesti ku mennään, ni nää "löysäpäivät" ei sovi mul laisinkas !!!
Näi aikataulultaan tyhjää päivää ei ol ollu sit joululoman... ja iltapäivään asti kaik meniki iha oukei =) Xtra-soppaa ja patukkaa... Mut sit päätin syödä pizzaa, ku isäntä sellast kert karapulaansa teki =( Otin kolme palaa (ÖÖÖ, koko palassa oli jotain 5x5 centtii), en kyl jaksanu syödä ku kaks + kasan säilykepunajuuriviipaleita (pizza oli kyl sit aika miehekkäil täytteil varustettu) !!!
Ne ku hiuka laskeutus illansuussa, ni joha Aake hiihteli tos irtonannapussi käsissään ja siitäki kahmin muutaman kourallisen =/ Mää, joka en ees tykkää mistään hiton irtsareista... suklaata sen olla pitää =///
Toi Karvinen pesäpallomailansa kans on tos lähinnä näit mun kylkiluit varte... iha vaan muistutuksena mul ittelleni !!!
 

Nyt sitä ruoskaa siis tähä suuntaan kiitos !!! AAAAUUUUUTSSS =(

 

Käveltiin me sentään melkeen koko perheen voimin jumalattoman pitkä lenkki =) Tai siis mä ja isäntä käveltiin ja Antton heitti sen takii jo 300 metrin jälkeen hansat tiskiin ja palas kotio... oltiin kuulemma liika hitaita =/ Aake ja Aline siis sotki pyörillä, isäntä talutti Petriä ja mä Aakea (Petrin vanhal flexil)...
Mun mielest Aakelt aika hyvin polkee vuoden ekaks pyöräilykierrokseks melkeen 7 kilsaa ja viel apupyörien kans, kurasel mettätiel =) Toki täytyy muistaa mun osuus, eli mä vedin hänt melkkee koko matkan ;)
Juur ennen kotitietä Aake ilmotti kovaan ääneen, et nyt hänel sattuu perse... loistavaa kielenkäyttöä neljävuotiaalta =D Tarttiskoha taas harkita kiroilun vähentämistä ??? Mut toki, perse varmasti sattus... kenel vaa olis sattunu tommosen lenkin jälkeen !!!

Askeleita mittarissa tän päivän osalta 10600 =)))


Nyt meen maata, ennenku hyökkään viel mämminki kimppuun !!!