Ei ol paljoo enää jälel... alkaa jo vähä jänskättää... ;)

Jotensakki ootan kovasti loppua, mut toisaalta tää on niin jo tuttua ja turvallista... ja painoki putoo koko ajan tasasen tappavaan tahtiin !!!

Ja ehkä kaikkein hassuinta on se, että mun
EI TEE OIKEESTI MIELI MITÄÄN !!!
Mutta kun mää tän leikin alottaessani päätin nää kuviot...
ni niistähä ei lipsuta =D
Ja aatelkaa mitäs tykkäätte, mut vkl mä syön vaikka ja mitä... ja maanantaina ollaan sitte ruodussa taas =) Kimmo saa hoitaa ja varmistaa sen osuuden, kos tää jää joka tapaukses alle sen luvatun kolmenkympin... ja sinne on tarkotus kuiteski mennä, makso mitä makso  =O

 

Tänään on saatu aikatauluja (viikonlopun suhteen) hiuka kasaan... ja hommat alkaa olla noin niinku suurinpiirtein kasassa tääl kotosallaki =)
Eli Maaliviiva saa lähestyä... mä oon valmis =D

Liikuntasuoritukset jäi tänään hiukka hunnigol... aamujumppa, eli vattalihasliikkeitä (perussellasia) 30 ja sitte sitä heilurimallia 2 x 15  +   2 hooveria :) Se riitti mulle, kos mun kankut eilisist kaatuiluist on sen verta arat ;(
Aamulenkin lisäks ei myöskään tullu pieneen mieleenkään lähtee tänään tarpoomaan yhtään enempää, kos eilinen kumisaapaslenkki löysi mun alaruumiista ihan uusia lihaksia, joita ny paranneltiin tää päivä :) Katotaan mitä huominen tuo sit tullessaan =D

Huominen on sit sellanen valokuvauspäivä... eli mul on ny kasa kuvia valtavasta ittestäni täst vuosien varrelt... ja huome jos Kre muistaa vaan ottaa kameran mukaan, ni muo sitte kuvataan samoissa asenoissa, samoissa lumpuissa, jotta saatte sellasen realistisen kuvan tän hetkisest tilanteest =)
Torstaina 12 viikon lopun kunniaks sitte niitä... :)

 

Raportti:
Aamulenkki... puolen päivän kasvissoppa chilillä... leipomksia... ja äskö mansikka ja vanilja soosi sekotus =D Ja seki oli hyvää !!!

Ja ny maata, kerranki ajois 8D