Meni iha jees, kiitos vaan kysymästä :)

Mut voi Luoja mä oon nyt väsyny =( Annan ihan kaiken kunnian, kummarran ja hattua viel nostan kaikil yksinhuoltajaihmisil... on tää rankkaa, vaiks oonki vaan sitä 3 kokonaista päivää viikossa !

Noh, kait kaikkeen tottuu ja ittepähä oon kakaroil näit harrastuksii hamstrannu ;/

Tänään päivä alko Alinen hammaslääkäril ja kun oon ja tuun aina olemaan suuruudenhullu, ni totta mooses hammaslääkäri löys tyttären alaleuast yhen ylimääräsen rautaetuhampaan... Täst uutisest selvittiin kuiteski syömättä ja asia tullaan hoitamaan kuntoon taval tai toisel =)

Töissä Petrin kans taas tavislenkki, puolilta päivin kanasoppa... lämmitin liika vähän...Ei Hyvä :(
Muuten päivä taas melkeen pelkkää istumista =(
Kotona parsasoppaa... sitte harkkarikierros =/
Ja sielt ku kotiuduttiin, ni kerroi lapsille ilmotusluonteisena asiana, et äiti lähtee lenkille HEIPPA =)
Ja niin lähinki... ei se nyt paljoo kolmee varttii kauempaa kestäny, mut kuiteski :))) Hienosti pärjäs 10-v, 7-v ja 4-v issekseen sen aikaa ;)

Nyt oon kovasti väsyny, vaiks olo on muuten kaikin puolin mahtava =D

Huominen jännittää, iha yht paljo ku teitäki... Normipäivän jälkeen siis se bailatino (voi taivas, mää jossain jumpas) sitte vaaka ja sitte ryhmätunti =O

Nyt meen ryystämään mun mustikkasoppani ja siirryn taas makuuasentoon =)

Jaa nii, tänään meinas käydä hullusti tuol keittiös... Antton ja Aline oli tehny ruokaa (eka kerta, hurraahuudot siis heille) ja mä lupasin sit vastapalvelukseks pilkkoo kanat heil. Siis sapuskana oli ihan koipireisipaloja riisillä ja Aakelle, joka on täl hetkel kasvissyöjä, ni hälle oli sellasii kasvispihvejä =)
Ni arvakkaa vaa kuis meinas käydä ihmisel joka vois elää kanal ja just sil nahal, niinku äitinsäki... ei just meinannu klimpit ajautuu mun suuhu =(
Eli täst etiäppäi kunnes nää 12 viikkoo on ohi, ni tähä huusholliin ei kanaa tul PISTE

Nyt taas hyvää yötä, huomenna on SUURI päivä =)))