Nii se vaa meinaa tääki päivä loppuu ihaiha keske !!! Hyvä et peräs pysyy;) Vaiks luulis, et tää loppusuora olis joteski puuduttavaa :)

Aika tarkaan kaik markkinoil olevat hymiöt mä oon tainnu jo käyttää... ja tuolt photopucketist ku niit nappaa, ni osa katoaaki sit muutaman minuutin pääst jo johonki bittiavaruuteen ;( Eli sorge, jos laitan vahinkos jonkun toistamiseen... =)

Tänään alko taas tää kolmen lapsen alkuviikonyksinhuoltaja elämä... joka on melkosen kiirestä... Eli taas ja jälleen kerran kaik kunnianosotus yksinhuoltajia kohtaan... ootte te melkosii paketei, ku täst henkis selviitte ja viel koko viikon =D
Päivät mul menee sihe, ku mä aikataulutan illan menoja... =)


Mut osaa ne lapset olla joskus iha sulostaki seuraa, eiks jep =D

 

Joo ja sit pari kuvaa...

Täs ois nyt kuva siit KRE:n mekosta... mihi mun ois määrä mahtuu
1.5 2009, jollonka on ne Kre:n häät...
Kre on muo sen millin vajaa kaheksan senttii pitempi, ruumiinrakenteeltaan suurempi (siis muutenki, ku pituuden puolest)...
Painoa mul on viel vajaa 10 liikaa, jotta ollaan tasoissa (piis of keik)... mut tissien alta tarttis saada sellanen 10 senttii vege.
Oiskos jollai jottai jumppaohjet toho kohtaan ???


Tähä kohtaa mun piti laittaa kuvatekstiks, et "täs puku on ny sit mun pääl ja hiukka viel kiristää" jostain... mukku ei se helvetti soikoon kiristä tota eukkoo mistään kohtaa !!!

Mut aatelkaa... mä oon koht noi kaunis !!! 8D

Paan välittömästi tilannetietoja, ku rohkenen testata tota pukua... ja viimestään sit, ku se mahtuu päälle saatte must sitte mekkopäälkuvei :)
"Ennen" kuviaki o löytyny ja niit taas tällään tänne näytil heti ku 12 vk o täynnä =)))
Sen verta pakko paljastaa... et mä mahtusin tänään Kre:n pöksyihi ;) Juu'u ja iha tosi... en ois kyl äkkiseltää uskonu, mut nii vaa kävi... ja mää olin kauhian häpi sen jälkee =D

Mun pepa ei siis ol enää noin valtava ;)

 

Raportti:
Aamulenkki Petrin kaa... puolilt päivilt sienikeitto, kasalla chilijauhetta-eikä ollu hyvää, eli kanakeiton kans pannaan meni sienihässäkät =/... viidelt mansikkasoosi (liisteri) ja oli hyvää... Muksujen kuskailua ja sitte pace-tunnille... muksujen nouto... äskö söin persikkasoosin ja kohtuu hyvää oli =)

Ja meinas piru unohtuu kertoo... et mä kuoriuduin tänään mun tppa-asust... kirkkaan keltasist työmaa pöksyist ja untuvatakist =) Ja iha vaan sen takii, et kylmän pitäis kans kuluttaa, ku kroppa joutuu tekeen enämpi töit lämmön eteen... Hyvä tai huono kikka, mut helvetin kylmä mul oli ja illal otin asun takas käyttöön ;)Toistaa päivää en siis palele 8O

Ja siinähä se... kelloki loksautti juur uuden vuorokauden puolel näköjää... eli hyvää yötä kaikil ja jaksamiset tähänki tiistaipäivään !!!