Mikäs siis tässä, hengissä ollaan, vaiks jossaan kohtaa meinas usko jo loppuu :) Ei siis pussittelun suhteen ol ollu ongelmii, mut melko reipasta tahtia on muute saanu tän päivän painella =)))


Juu'u, mä tiedän mikä teit kiinnostaa... mut vartokaa ny vähä ;)


Aamu meni jees... normaali touhut ja Petrin kans sit heti töihi päästyy lenkil (jottai 30 min paikkeil taas) =)
Puoliltapäivin herkuttelin suklaa-toffee mömmön ja sekotin jauheen taas vaan desiin, eli oli sellasta kivaa lusikoitavaa tavaraa :)
Ja hetken pääst alko se tautinen meno... ajoin tänään kaikenkaikkiaan 5 kertaa kotipihaan ja joka kierroksel kaik mukulat mukana + kolme kertaa myös Petri, jonka kans kävin sit pikkulenkeil aina ku oli "joutoaikaa" . Kuskasin siis kukkasia harrastuksesta toiseen ;)
Yhellä kotikierroksella kiskasin nassuuni sienisopan... Pussiruokinta voi siis olla tällasen kiireisen äipän hyvinki toimiva ravinto 8D

Tasan 18.00 päästiin lähtemään kohti mun harrastusta... eli vaakalle astumista ;) Samal ostin tietty seuraavan viikon sapuskat ja Rouva Hoon kans rääkättiin itteämme salilla... tosin aika pieni rääkki oli.
Iha ku olis toi kunto joteski rapistunu täs vuosien varrel... ei noussu paljoo ei ;)

Noh mitäs se vaaka sitte sano.................. no se sano että :

-3,8 kiloa

Oon niinkö, karkeesti ottaen tyytyväinen ja käskin sen Villenki siel salil hyppii voltteja mun kunniaks ... mut hän totes tylysti et ei viitti, katotaan sit ens viikol ku pudotus on sama... siis toinen mokoma kuulemma heti perään =)
Voi luoja, että mä oon koht solakka ;)

Sitte niitä muita lukuja... Kaikkii en ees tiedä, mitä tos lipukkeessa lukee mut täs nää tärkeimmät. Mehä käytiin Rouva Hoon kans vaakal jo ennen vuodenvaihdetta, eli lisäkkää näihi lukuihi viel sit uusvuoskilot ;)


                 alotus 30.12.2008    1. viikon jälkeen
FAT %               45,7 %          44,0 %
FAT MASS          48,1 kg         44,6 kg
FFM                   57,1 kg         56,8 kg
MUSCLE MASS   54,2 kg         53,9 kg
TBW                  41,8 kg         41,4 kg
TBW %              39,7 %         40,8 %
BMI                    33,6             32,4

Luut muute painaa mulla 2.9 kiloa :)

Nää lukemat anto iha kivan olon :) Selkeetä läskiä o kadonnu taivaan tuuliin se 3,5 kiloo ja lihaksia vaan 300 g =)))
Ja tärkeintä on se, et olo on loistava :)





Tällai hymyssäsuin meen nyt maata, kos mä oon iha loppu... söin muute äskö kanasopan ja oli hyvää :) Kiitos ja hyvää yötä !!!

HUOMISEEN... Siit alkaaki jo kakkosviikko ja sit onki enää 10 kokonaist jälel =)