Homma bueno ja tämäki päivä selätetty ehtoon puolelle !
1192464lrz2y0w8ko.gif

On se vaan hassu juttu tää mun harrastus, eli painon alentaminen säännöllisin väliajoin...
Toki tätä voi myös sanoo painon tarkkailukski... mul vaan on hiukka isompi haarukka nois lukemis ennen, ku reagoin ruoan vähentämiseen ja liikkumiseen ;)
Noh, nää on taas näit juttuja mist oon raapustellu tänne ennenki... eli paksu on paksu, eikä se siittä mihinkään muutu, vaakalukemast huolimatta !
Se mikä täst sen hassun tekee on se, et tässäki hommas nälkä kasvaa syödes... Joteski tuntuu ettei mikkää riitä !
Aatelkaas ny: puoltoista viikkoo oon jo ollu soppakuuril, enkä viäl ol ihannepainonen !!!
Nyt tarttis löytää olevinaan viel soppakuuriaki nopsempi keino ;)


 427818su42xtrsvb.gif
Ei meinannu millää löytyy tähän kohtaan sopivaa kuvaa, mut sit tuli tää vastaan :)
Kutonu oon meinaa ja iha hitosti sittekki ! Sil mä saan kulutettuu tota aikaa... ku nukkuukkaa ei voi loputtomiin ja tuol työmaal en roiku ny yhtään pakkoa enempää... siel, ku niit herkui o riittävästi sit tyrkyl 8/

Jeps ja ny ku alkaa tulee taas tämmöst päätönt-hännätönt juttuu, ni taitaa olla parempi et menen maata, jotta jaksan taas kuluttaa huomisen päivän joteski syömät :)

Tänään muuten aamusta aamulenkki, päivä töitä ja illalla ei tod ratsastettu, kos ulkoon oli ainaski 200 astet pakkast =(
Puolen päivän jälkeen kiskasin parsasopan ja äsken kaks makiaa soosia...

Huomiseen !

2387821lbt7lk0qu8.gif