Oiskos jottai uusii sanamuotoi tähä kohtaa...
jos niinku o ollu hyvä päivä ???

No pannaan vaiks et:
samma på svenska =D



Aamulla taas siis herätys hiukka ennen, ku naapurin kukko herää ja siittä etiäppäi pelkkää leivonnan iloa =D
Viimesen kakun sain valmiiks tasan kello 18.00 ja sitte istahdin ekaa kertaa ilman mitään järkevää tekemistä :)
Ja kah, siin kohtaa mä huomasin, et mun vattassani oli tyhjiö... johtuen oletettavasti siittä etten ollu laittanu sinne koko päivän aikana muuta ku kahvia !!! Välittömästi siis lähin lämmittää vettä ja sekotin ittelleni kasviskeiton, reilulla chilijauhe hömpsyllä :) Ja maha tuliki äärettömän kylläseks !!!


Lupasin eilen, et tänään liikun enämpi =) Ja liikkusinki, mut en mä Kyökkiksen askelmääriin yllä ikänäs :(
Mä oikeesti luulin tehneeni pitkänki lenkin (neljäsosa oli kyl umpihangessa), mut paskanmarjat... askelmittariin tuli vaan vajaa 7000 askelta !!!
Kävely on oikeesti niin hidasta puuhaa, ettei köyhän aika sellaseen riitä =/
Oiskos jotain sellast tarjol, mikä kuluttaa yht hyvin tai enämpi ku toi kävely... muttei kasvattais lihaksii ??? Uiminen on ollu ittel mieles ja sinne mennäänki taas pitkäst aikaa huome =) Eli pannaan sellanen lupaus huomiselle 8) Ja mörökölli voi taas viedä jos sanoja aletaan syömään ;)))


Raportin voi lukee tuol rivien välist... paitti et iltapalaks mä söin äskö mustikka sekä suklaa-toffeen molemmat ja taas vaan 2 dl vettä =) NAM !!!

Hyvä päivä, eikä olossa mitään normaalist pokkeavaa... piereskellykki oon iha samaa tahtii, ku muinaki päivinä !!!


 

Huomiseen... Hyvää Yötä !!!