Seki alkaa ny olla ohi !!!

Hiukka o tommone tillin tallin olo =/ Oon taas luvannu liikoja... ja sit käy herkästi näi, ettei meinaa päästä oikeen alkuun missään :(

Aamul kävin kyl Petrin kans lenkil... äskö tein pikkuleipä taikinan, mut taikina saa ny jäädä vartoon huomista !!! Muuta urheiluun liittyvää tänään ei ol sit tapahtunukkaa. Harmittaa nii se uiminenki, ku ei löydy sellasta aikaa... ain o jonku muksun harrastus tai kello nii pal, et halli on jo kiinni :( Perskele soikoon, et elämä voiki olla vaikiaa !!!


KRE ku lukee tätä tietty kans aktiivisesti... ni ilmotusluontosena asiana:
Lähen huomenna päiväsopan jälkeen kotio... ja on kolme vaihtoehtoa, mitä mä tääl teen: Joko nukun taikka leivon taikka lähen Petrin kans pitkäl lenkil ;)
Sankaa vaa omat mielipiteenne ;)


Olotila noin niinku nälän, vilun, päänsäryn ja ja ja puolesta ihan kaikin puolin hyvä... jotenki vaa oon niiiiii flaatti !!!

Mut huomenna mä lupaan terästäytyy... onhan huomen Hepsseuran vaakapäivä, joka tarkottaa sitä että jos paino on pudonnu tarpeeks, ni mä saan sen FIT:n (kirjotetaaks se noi?)... Ja voitin mä tänään yhes arvonnassaki... eli kaik puitteet huomisel hyväl päiväl o kasas... ei muuta ku menoks :)

Raportti onki tuol jo rivien välis luettavis... soppina söin kasvista, parsaa ja suklaata 8D

NYT: