Täällä ollaan... 

Päivä vaa venys ihan jäätävän pitkäks... mut nyt ku en ol enää Hepsseuran puheenjohtaja, ni aikaa pitäis riittää vaiks ja mihi ;)
Olin siis äskön kokoukses, eli istun viel johtokunnas, mut koitan olla vaan taustatukena ja ottamat mittää suurempii vastuit projekteist ! Sappeenreissun lupasin kyl oh'mennen järjestää (talvirieha)... jottei tul mittää yht'äkkisii vierotusoirei ;) Ja laskettelemaan mä oon ain valmis lähtemään, joten sen teen ihan mielelläni... pääseepähän meijänki muksut sit rinteeseen ennen kesää :)
Uus puheenjohtaja oli tehny kokoukseen varsin mukavan näkösii voikkarei ja arvakkaa vaa kui sii kävi... mää juntti otin ja söin yhden sellasen...

Näytti kyl ihan terveelliselt... mut ei mun sopalt !

Eilinen meni kuiteski jees, alkaen aamulenkillä...oolmoust koko päivä siivousta... sitte toinen lenkki... jossain välis kolme soppaa ja lopuks maata =)

Tämä päivä alko samaten lenkillä (ja nää mun lenkit tarkottaa sit muuten reilun puolen tunnin koirankusetussessioita, joissa kävellään, eikä missään nimes juosta ;)
Kaks soppaa oon syöny ja ilta sopan jätän nyt väliin, kos vedin sen hiton leivän :(


Huomenna koitan pitää suuni kiinni... Nyt hyvää yötä :)