Ja niinku mun oli määrä päivitellä tätä useemmin varsinki nyt, ku joutuu taistelees tahtojen kans astetta kovemmin ottein... ni nyt väli venys viikoks, joka ei ol hyvä juttu ollenkaan ! Toisaalta sen puoleen kyl on, et aika näyttää kuluvan edelleen iha hyvää vauhtii, joka taas auttaa sihen, maali on nopsemmin edes 😜

Viikko alko takkusesti, tai siis sillain, et joutusin keskustelemaan itteni kans siit, et kyllähän me nyt täst kahest viikost viel selvitään, ku selvittiin 12 viikostaki ! 

Varsinaisii mielitekoi ei ol ollu, mut kyl vaan kummasti keittiön kaapis odottava konvehtirasia muistutti olemasolostaan ja löysipäs mun vainunenä yhen sipsipussinki tänäpäaamust tuolt keittiön kaapist... oli Aakelt jääny viikonloppuna syömät, ku me oltiin Alinen kans humppakisois ja isäntä baaris 😂  

Kaik ruoat järjestäin haisee neessaan paremmalt ja kyl mä myönnän, et sylkeeki erittyy suuhu iha eri svääreis täl hetkel, ku grillit huurus ohjelmaa kattelee...

Mut voittajana vedin tän viikon, eli kolme soppaa päiväs ja that's it 💪🏻

 

No mistäs sit, lenkkeilty ollaan... ei mittää mahottomuuksii, mut kickaroitu koirien kans ja muuten sit jumpat iha nolla 🤦🏼‍♀️ Uimaan meen nyt tän alkaneen 14. viikon kunniaks ja todennäkösesti useemman kerran, kos tarttis taikoo semmoset lukemat toho vaakaan, et hyväl mielel pystyy soppailun lopettamaan.

Eli niit hiljasii tavotteit liki ollaan ja matkaa yhteen sellaseen tasan kaks kiloo, joka onki nyt sit seuraavan viikon tavote 😝 toinen tavote on 4 kiloo, mut se o aika paljon yhteen viikkoon, joten vaiks näinki positiivinen ihminen nyt olenki, ni myönnän taas tappioni ja realistina totean, et ei täyty se tavote täl kertaa sit millää helvetil 🤷🏼‍♀️

 

No mitäs tää viikko 13 teki tol mun massal... vaaka sanos...

 

-1,4 kg

 

Ja näin ollen vuoden alusta miinusta yhteensä...

 

-25,5 kiloa

 

Iha jees, vaiks voisha se ny olla yli kolkytki... parempaan en ny kuiteskaa pystyny, niinkus näkyy 🙄 

 

Lajina tää laihduttaminen on muuten mulla edelleen semmonen, et nälkä kasvaa syödes, eikä mikään riitä... niinku joku on saattanu jo aavistaakki... Näil kuiteski mennään ja jos kaik taivaan tähdet ja hyvät tuulet on mun puolel, ni ens keskiviikkona mun paino alkaa seiskal ja sit mä oon niin voittaja ja paukuttelen tosissani henkseleit 👌🏼

Nii juu ja tähän kohtaa lienee hyvä mainita niil "huoli-ihmisil", et jotta mun bmi on normaalipainosen rajoissa, ni 63-78 on sellanen haarukka jonka sisään tarttis mahtuu (koko ihannepainotaulukko eri mittasil löytyy tost sivuista)... eli ei tartte iha viel olla huolissaan... mää ja anoreksia ei mahduta samaan lauseeseen 😂