Se saa ny yliviivata ja iha hyvil mielil !!! Kaikenkaikkiaan päivä oli hieno =)

Tosta mun uudesta "aikaa jälellä" kellosta piti sen verta sanoo, et se on siin vaan ny sen aikaa, et mä alotan syömisen (siis oikeen ruuan) ja sit mä otan sen viimestään pois...
Aika on kyl mun mielest kulunu hittaammin... tota ku tuijottaa, ni tuntuu ettei se etene mihenkäs  ;)

Tää päivä on porskutettu taas vajaalla 5000 askeleel...
eli iha liika vähä !!! Hyi mää !!!
Julma tosiasia vaan on, et mun aika näyttää olevan vähäse rajallinen =( Kyökkiksel sanoinki jo tuol kommenttien puolel, et neljästä tunnista unta vrk:ssa en voi nipistää enää yhtään, kos sit hajoo pää =O
Huomisiin iltatöihin tuli kuiteski muutoksia, jotenkas huomenna liikutaan enämpi :)
LUPAAN JA VANNON, KAUTTA KIVEN JA KANNON... JA JOS SANANI SYÖN, NIIN MÖRÖKÖLLI MINUT VIEKÖÖN !!! NII!!!

 

Raportti:
Aamulenkki ja iha hemmetin lujavauhtinen semmonen... puolenpäivän kasvissoppa reilulla chilillä =)... Viideltä kotona mansikka soppa (joka muuten ei enää olkka lainkka pahaa, vaan oikeesti hyvää)... kakkuja, koristeita ja taas kakkuja... töissä muutama tunti... sitte sain ehkäpä elämäni tärkeimmän sähköpostin, josta tulin varsin onnellseks !!!...ja äskö suklaamömmö kulahti mun kurkusta alas 8)

Nyt taas niille neljän tunnin yöunille ja aamulla sit taas lisää kakkuja =)

HYVÄÄ YÖTÄ KANSSAIHMISET !!!!!