Ompas toi kakskytkuus kauhian ison näköne numero... ja mää melkeen muistan ku mä olin ton 26 vuotta :)

Eli hättäsestihä tää 12 viikkoo o koht menny ;)

Olo tän päivän suhteen huomattavasti loistavampi, ku eile :)

Raportti:
Aamulenkki Petrin kans... puoliltapäivin kanasoppa... puol viis vaniljasoosi...poni kuntoon ja puol tuntii talutusta, välillä juosten (huom. pitkälle en viel juosten pääs)... kuntosalille ja fitboxinkiin, ei mun laji :) Tai mistä mä tiijän milt must tuntuu esim. 10 kilon pääst ;)... parikyt minuuttii salilla riehumista ja kävelimpä viel muutaman minuutin juoksumatolla ja viel ylämäkeen 8D

Liikuttu siis on mun mielest iha riittävästi... eihä liikaakaa saa hössöttää =)


Tota hyppynaruu tarkkiski koklata... mahtaaks paksun jalat kestää ;) Katotaan, jos mä löydän jostain hyppiksen ;)

 

Nyt ei taas liiku mitään järkevää pääkopas ja sillonhan on pare pitää ittes hiljasena... elikkäs mä nautin jonkun iltasoosin ja meen maata :)

Hiukka mä viel peräänkuulutan edellistä postausta...
LAITTAKAA NIITÄ MITTOJA TÄNNE =)