Paska päivä... jonka vois pyyhkii pois !!!



Muitten blogeja ku äskön pikasesti selasin, ni tuntuu et mä oon ainut kellä oli huono päivä !!!

Aamu alko hyvin... neljältä =) Sain tehtyy ison kasan nättejä ruusuja marsipaanista =D Aamulenkin tein Petrin kans ja töissäki oli aamupäivän iha hyvä fiilis !!!

Mut sitte... tekemättömiä asioita putkahti mieleen vähä joka puolelta... pääs pyöris huominen VIIMINEN (vittu) ansiopäivä... eli rahaa tulossa mulle seuraavan kerran vuonna ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ =(
Luvannu oon tehä sitä, tätä ja tota... sille, tälle ja tolle !!!

Toisin sanoen ja lyhyemmällä kaavalla: aika alkaa olla loppu ja koht hajoo pää !!!
Kaiken kukkuraks... mun ruokatorviki heitti kramppikierroksen (kellä joskus ollu, ni tietää tunteen)... Sydänkohtausta muistuttava tila, joka yllätti mut lenkillä ja lääkkeet tietty kassissa ja autossa =(((
Oon miettiny mistä noiki "kohtaukset" johtuu... tänään päädyin stressin yhdeks oireeks... tiedä häntä, mut paska juttu ny seki, vaiks meniki täl kertaa ohi puoles tunnis... ku pahimmillaan kestää kaks tuntii !!!

Paska päivä siis... ja päivä nimenomaan !!!
Äskön oli treffit mun miehen tätin ja hänen miehensä kanssa... ja ja ja... esittelin heille mun uuden elämän/tulonlähteen =)
He ihastus asiaan todella paljo ja lupasivat auttaa muutamassa jutussa... eli ehkäpä täält savesta pääsee sittekki ylös =)

Kerron teil kyl hetimiten tossa toukokuun puolella ! Haluun vaan, et kaik on mustana valkosella, ennen totaalista julkistamista =)))

 

Tanita vaakalla en siis tänään käyny... enkä siis myös bailatinossa =( Lenkkejä tein kaikenkaikkiaan kolme ja askeleita mittariin kerty juur vajaa 9000 =)))

 

Syömisiä en viitti ees alkaa selitteleen, eli hyvää yötä vaan !!!

Superparempaa päivää ja koko viikonloppua meille kaikille !!!