Ny kaik jees... tai ainaski nii jees, ku täs tilantees voi olla =)

Kävin tohtorilla (juu'u) ja diagnoosi oli sama, ku mun omalausumana =) Myös mun röntenkatse oli ihan ajantasalla... jotenka hittooks mä mittää enää valitan !!!
Lääkäri kirjotti saikkarin ja  nappuloitten lisäks mulle "tukisukkareseptin"... Ja upeat sukat ittelleni hainki :) Kinttu mitattiin ja sain just mun strategisil mitoil suunnitellut sukat... hiton hyvät jalassa ja kinttu sattus puolet vähempi... varpaita vaan paleli :(
Viikon pääst käyn näyttämäs uudestaan... jotenka se siittä sitte =)

Synkän mustan pilven pyysin siirtämään pois varjostamast meijän eloa... ihan kokonaan se ei kuiteskaa viel ol hävinny !!!
Aline meni meinaan tänään kympiks kouluun ja yllättäen myöhästys taksista :( Juur sillon mä olin naapurin rouvan kyydityksellä lekurilla... jotenka Alinen piti tyytyä rankkaan vapaapäivään (tai vastaavasti kävellä kouluun 7 kilsaa... hän ei ees harkinnu tätä vaihtoehtoa)!!! Annon siis melkosen tarkat ohjeet, mitä likan piti sillä aikaa tehdä, et mä kotiudun !!!
Oma huone piti olla siivottuna joka nurkkaa myöden ja pianon pimputusta oli määrä harjotella !!!
Yheltä likka soitti mulle ja kysys, et voiks mä hettää hänet jollekki kaverille... WHAT... muistutin, et hänen kaverit käy koulua tämmösinä keskiviikkopäivinä ja toiset juntit siivoo huonettaan... muistutin myös, ettei meil ol autoa ja että mä oon lääkärillä !!! JAA NII JOO sanos Aline ja lopetettiin puhelu... Neljän jälkeen, ku tulin kotio, ni kysäsin et kuis päivä on kulunu... ni hän kertos leikkineensä koko päivän ja et oli ollu ihan kivaa 8O
En viittiny ees alkaa huutaa... mistä lie toiki kakara on kahminu geeninsä ??? Kysympähän vaa :(
Omassa huoneessaan ei ollu tainnu ees käydä... kos jalanjälkiä siel kaaokses ei näkyny ;(



Jeps... me muut lähettiin liesuun ja Tytär jäi kotio (mä siis yhelle kurssille, Aake kaverille ja Antton sekä isäntä jalkkis treeneihin)... Jumalaton haloo alko siittä, miten julma äiti mä oon, kunnen voi hänt viedä kaverille !!!
Hiukka se oli rauhottunu, kun me takas tultiin =)

JOO... kaikkines päivines selkeesti parempi päivä, kun eilinen =)))
Aamulenkin jätin kyllä väliin, mut kolmella sopalla pärjäsin komiasti koko päivän !!!
9 päivää olis nyt pussittelua jälellä ja vaakalukema tarttis siin ajas saada 75:en =O
Töppäily saattaa hankaloittaa... mut kaikkeni teen :)))


Halit kaikille myötäeläjille... eli teille, jokka sauroitte ittenne kipiäksi ja kommenteilla muo autoitte =)
Nauranu mäki jo tänään oon... eilen ei naurattanu !
Ja kauheen kiva on ollu selittää tänään, et jäin sit oman auton alle... jota ei ajanu ketään ;)

Huomista jännityksellä odottaen, toivotan kaikille levollista mukavaa unta... see you to morrow...