Kröhöm... Siis, tost eilisest postauksest, joka siis oli perjantain postaus, jatku matka melkosella kiireellä ihan tähän asti :/
Perjantaiaamusta menin töihin... lauantaina kotiuduin kutakuinki kello 16 ja soppia söin ja jätin kyl vissiin hiukka syömättäki kiireessä (ei hyvä, tiedän) ! Kotona menin kauneusunille heti neljän jälistä... ja heräsin sit 02.22, eikä tietty väsyttäny yhtään 8/
Eli ei muuta ku takas töihin, ni saattaisin olla sit kerranki ihan ajoissa valmiina, kun kotona nyt äskön kaffiteltiin muksujen synttäreitä =)
Ja olinhan mä ja kaik muuteski ookoo... paitti noi pirun shipsit, ku yrittää väkiste hyökätä mun puheväylästä sisätiloihi :(
Kuulin, et tänään vietetään virallista "älä laihduta päivää"... ja hiukka sil varjol olin aatellu, et syön, jos pakonomanen tarve tulee !
Luojalle kiitos, yks mun likkakaveri oli soppakuurilla kans, joten porukas paisteltiin sit munkkeja ja rosetteja tuol takapihal, ku muut lihos sisäl jääkiekon tahtiin :) Eikä siis syöty kumpainenkaan... muuta ku mä soppani ja kaveri patukan ;)

Tähän laittaisin nyt kuvan jäkiksestä... mutta kun en jääkiekosta tykkää, ni en pilaa tän blogin ulkonäköä sellasella !!!

Jeps... ja tän päivän sopat meni kutakuinki näin: ihan aikasin aamusta (en muista kellonaikaa, ees suunnilleen) muistaakseni vaniljasoppa... iltapäivällä parsasoppa ja nyt äskön, eli illalla mustikka ja suklaa-toffee :) Neljä soppaa siis kaikenkaikkiaan tän vuorokauden puolella ja silti jäi oletettavasti viikonlopun ravinnot vajaaks 8/

1492550xlhomu12ex.gif

Yhtään en lenkkeilly viikonlopun aikana ja ny oon aika väsy... olo on kuiteski vallan vaan mainio noin niinku ruumiillisesti ja huomenna olis taas akupunktio, ni saa viel käsiki potkua parantumissuuntaan :)

Ylihuomenna vaakaa... ja ny maata =)
ÖITÄ...


1506893ef31iol5d7.gif