Se oli eilen toi 62. päivä...

... äskön mä heräsin mun eilisilt päivätirsoilt ja ny mä toivotan
Hyvää Huomenta !!!

 

Heräsin eilen aamusta 4.00 (kello herätti) ja aloin valmisteleen viikonlopun kakkuja =) Siittä sitte seiskalta muksut ylös ja Aaken kans lähettiin kohti tarhaa... Puoles välis matkaa mul alko ihan sairaan paha olo ja nakkasinki Aaken vaan päikkärin ovesta sisään ja hihkasin, et mä lähen ny, ennen ku oksennan tänne ;O
Sit oli tasan kaks vaihtoehtoo... mennä kotio takas nukkumaan tai jatkaa matkaa töihi ja reippaana yrittäjänä, minähän menin tietty töihin !!!
Petrille oli turha selittää okkeolosta, jotenka perusaamulenkki suoritettiin luonnollisesti hivenen hitaampaa tahtia ;)
Huono olo senkus jatkus vaan heela daagen, mut oksennusta ei kyl tullu... nälkä ei ollu missään vaiheessa, mut söin soosini (mustikka sellanen) puolilta päivin !
Neljän kinttaalla, ku olin tekemäs lähtöä kotio, ni Aline soitti, et Antton oksentaa... LOISTAVAA... vitun hieno ilta ja loppuviikko siis tiedossa !!!
Tonne mäen alle kun mä kaarsin olon ollessa ihan älyttömän huono, ni jostain kumman syystä muo ei lainkaan kiinnostanu tulla kotiin hoitamaan okketautisia lapsia... ja niinpä mä lähin lenkille !!! Pitkälle en kuiteskaan menny, kos olo senkus huononi koko ajan :(
Sitte kotiin ja mitään sen kummempaa selittämättä menin päivätirsoille ja heräsin sitte äskö.
Eilinen meni siis sen mustikkasopan voimin (tarkotuksella en kyl jättäny syömättä), enkä siis myöskään päivityksiä tehny kos nukuin =/
Olo oli herätessä iha jees ja ryystinki heti tos viiden aikoihin suklaa-toffee sopan ja muutaman kupin kahvia... ja nyt sitte vatta alko myllertää ja okkeolo palautumaan !
Antton heräs kans hetki sitte ja kuumetta reilu 39 ja oksettaa kuulemma edelleen !!!

Tällä hetkellä ollaan siis kahestaan kipiänä... noi kolme muuta puhaltaa sit vissiin viikonloppuna =O Joskin Alinel (7-v) ei ol viel ikänäs ollu kertaakaan okketautia... tai kerran mä luulin et oli, mut sillon oliki umppari puhjennu ! Se sai joskus vauvana sen rotavirusrokotteen ja näyttää olleen aika toimiva liemi =)

No ja siis... jokatapauksessa töihin on tänään mentävä, kos viikonloppuna on messut ja viimestään sillon on oltava kunnossa !!!

 

Päivä meni olotilaan nähden hienosti... ruokakiintiö jäi hivenen vajaalle (niinku kyl juominenki), mut lenkit hoisin tunnollisesti =)
Tänään on vaakapäivä ja sinne meen olkoon olo sit illal mikä tahansa !!!
Bailatinosta en ol iha varma, kos eilen kumpaisellaki lenkillä huomasin, et mun pumppu hakkas iha hullun taval, vaiks tahti oli äärimmäisen rauhallinen... Eli koitan pitää itteni vaan henkis, ei muita selittelyjä :)

Olipas mul ny pal asiaa... jatketaan tästä ja illal taas tän päivän raportit =D

Kyökkiksen palsta: Lisäsin tonne vasemal ton sun kakkos päiväkirjan !!!
Aamu näytti tosiaan sullaki hyvält... koitas ny skarpata tää päivä =D
Mä koitan lähettää sul voimii, sen verta mitä mult ny heruu ;)
Tuli just toi sun kommentti... hengis oon !!! En mäes =)

JA SUPERTSEMPPAUKSET MUILLEKKI... ÄLKÄÄ SAIRASTUKO !!!