Aamu ei hyvä, kolmen tunnin unien jälkeen... kuudelta heräsin =( Mut sit ku kakuista tuli ihan somat, ni alko toi elämäki hymyileen =)

Elämä vie sit vaan mennessään... eikä sil mittää voi, pakko kait se o munki myöntää olevani ihan tavis kuolevainen =O
Jaa mää vai !!!

Ja nyt tähä väliin sellanen
"mitäs tää pienentyminen on tuonu tullessaan" teksti...
Tai siis koitan, mul on meinaan takapuolessa sellanen "liikaa marsipaaniaskarteluja" juttu ja se on iha vitun kipiä ;(

Muutamia asioita siis, joista osan oon maininnukki jo niinä päivinä, kun oon asian todennu =)
Täl systeemil, kun ohentuminen on tapahtunu silleen kohtuu sukkelaan, ni melkeimpä päivittäin on tullu eteen jotain uutta ja pääasias positiivisii yllärei :) Ja nää kaik on tietty sellasii, mitä vaan paksut voi ymmärtää, elikkäs ikänne laihoja olleet: teil ei ol lupa nauraa !!!

SUKKAHOUSUT !!!
Eka asia, mis mä huomasin, et hei oikeesti jotain on tapahtumas... oli se, ku vetäsin sukkahousut jalkaan (vanhat ja käytetyt)... Ensinnäkin, mä vaan oikeesti vetäsin ne jalkaani, en siis ähissy, puhissu, repiny ja kiskonu vaan vetäsin vaan ja kah, niist oliki tullu tissiliivit =) Leveyteen ei siis enää mennykkään koko kankaan koko, vaan riitti vähä jo korkeuteenki :) Ja sitte ku istahdin sukkahousut pallean yli kohtaan vedettynä... ni vyötäröosa pysys siellä, eikä rullaantunukkaa mahamakkaroitte alle, niinku ennen =D 

AUTON TAUSTAPEILI !!!
Aika siin alkutaipaleel, ku mul oli ollu parin viikkoa aikaa siittä ku olin viimeks pakettiautolla ajanu... ni hassulta ku se nyt tuntuuki, mut mä en nähny taustapeilistä mitään, eli piti alkaa sitä sit veivaan oikeeseen asentoon :) Oli siis massa takapuolesta sen verta pienentyny, et istuin niin paljon alempana, et peiliasetukset oli iha päi honkia =)

VESSANPYTTY !!!
Hiihtoloman olin muksujen kans tääl kotosalla ja kaikenkaikkiaan viikon siis istumatta meijän firman pytyllä... Töihi, ku palauduin ja ensmäsen kerran pyntylle istuin... ni voi saakeli, sehä oli pal alempaa, ku viimeks ku mää siin kävin ja mä tietty niksautin selkäni pahemman kerran =)

POLVET !!!
Polvikipuja mul on ollu aina, olkoon koko ollu sit mikä tahansa =( Se ja siittä johtuva kipu on täs vuosien varrel alkanu heijastaa sääriin, joka on sairaalloinen särky käveltäessä reipasta tahtia kovalla alustalla. Tää kipu säärien osalta on kadonnu, ku tuhka tuuleen =) Mut ikäväkseni täytyy kyl todeta, et polvikivut ja molemmissa on lisääntyny yösärkyyn asti... Samaten olkapään kulumavaiva on ottanu itteensä ja alkanu särkeen välil aiheesta ja toisinaan iha syyttäki !!! Mut kait se sit vaa on niin, et kauneudest ja terveydest täytyy vähä kärsii :/

VARPAAN KYNSIEN LEIKKUU !!!
No tätä kohtaa ei varmaan tartte edes pal elvistellä... se homma hoituu meinaan iha helveti paljo helpommi, ku ennen... tost vaa saksasee kynnet pois 8)

ISTUMINEN TOINEN JALKA TOISEN JALAN PÄÄLLÄ !!!
Tää on se hassunhauska kohta, jota en meinaa muistaa koskaan... eli ennen tätä leikkiä, ku toho asentoon jalkani tälläsin, ni sitä päälimmäistä jalkaa piti tietty käsillä vähä avittaa ja silti se jäi sojottaa viistoon yläkulmaan... alottaen välittömästi puuntumisen !!!
Nyt istuminen tapahtuu niin, et mä vaan heitän, iha jalkavoimin sen toisen jalan, toisen jalan päälle :)

JAKKARALLA ISTUMINEN !!!
Tää ei ol kyl mikkää hyvä asia ja siit mun peräpukamat ny johtuuki =(
Eli ennehän mä istuin tuntitolkulla tos keittiöjakkaral ja piipersin marsipaanikoristeita ! Nyt mun on laitettava pehmuste persseen alle ja silti "luut" tai joku painaa johonkis ja tuntuu inhottavalt :( No mul on kyl ny aikast littana takalisto (levee kyl), eli voisha sinne koittaa saada jottai lihaksii antamaan tukee ja mallii vähäse =D

NUKKUMINEN !!!
Mä nukun pääasias kyljellään... silleen polvet päällekkäin, sikiöasennos. Nyt ku osa niist polviläskeist o kadonnu samate osa reisirasvoist, ni mun oli pakko kaivaa mun "pimppityyny" esille !!! Toiset sanoo polvivälityyny ja miks lie... mul se o ain ollu pimppityyny ja raskauksien sekä laihakausien aikana mä vaan sitä oon "joutunu" käyttään =D
Ei ol mikkää ongelma... mut mun mielest mainittemisen arvonen asia ;)

KENGÄT !!!
No villasukan kans ny istuu esim. noi lenkkarit, mut hiertää kovastu, ku jalka pääsee siel liikaa liikkumaan ;) Äkkiseltään 1,5-2 numeroa on penentyny kintun koko mulla =) Kalliiks siis tulee tää taival :)

TISSILIIVIT !!!
Ne ny yleensä jää isoks jo muutamanki elopainokilon kadotuksen jälkeen =( Mut mul o se hyvä puoli, et ku o tällaset sisäelimet tos rintojen kohil... ni nännien pääl voi tuikata iha vaa jeesusteipin palat, ni ne ei sit loista rotsin läpi, ku nortin natsat :)))

SAUNAN LAUTEILLA ISTUMINEN !!!
Tää ny o oikeestaan vähä sama asia, ku toi jalka jalan pääl istumis kohta =) Mut joo, saunan lauteil voi siis ny istuu nii, et jalat on siin mun mahan/rinnan edes koukus !!! Tää ei kyl joulusaunas onnistunu ;)

 

Onhan näit ja pal varmaa enämpiki, mut nyt vaa ei tul mieleen... ne tarttis kans ain heti kirjottaa ylös, eikä vast viidestoist päivä =D

Raporttia täl päiväl :
Kakkuja, kakkuja, kakkuja...puolilt päivilt mustikkasoppa... päiväunet... Lenkki Petrin kaa... työkeikka... ja äskö suklaa-toffee ja mansikasoosit :)

Kohtuullisen hyvin meni päivä väsymyksestä ja vitutuksesta  huolimatta =)
Huome o siivouspäivä... yhen kakun jälkeen 8)


Ny nukkuun, ennen ku mu mä sammun tähä =)

Hyvät yöt ja kiitos muute kaikist ihanist sanoist, mitä olitte mul jättäny =D