Oikeen ihanaa Äitienpäivän ehtoota ja Onnittelut ihan jokaselle Äidiksi ittensä tuntevalle !!!
1846117yimwv3vbfc.gif

Mulla toi sisänen kello on niin käsittämättömän vahva, et tasan 05.14, mun silmät kloksahti auki 8O
Muutaman minuutin siin koitin pyörii sängys, mut pakkohan se oli nousta, käydä aamukessul ja kakkal tietty (rituaalit kunniaan!), No toi jälkimmäinen oli kyl turha keikka, kos kahviahan ei tietty ollu valmiina... isäntä ku oli viel untenmail 8/
Eli ei muuta, ku takas sänkyyn ja ihme kyl sain, ku sainki nukkumatin kans sovittuu viel muutaman tunnin lisäpätkästä 8)
Hiukka vajaa seittemän meijän makkariin mäjähti sit valot päälle ja kolme ihaanastaki ihanampaa lapsukaista isänsä kera herätti mut kahvikupposen ja lahjusten kera =)
Aake oli tehny mulle koulussa paketin, joka oli jo ittessään äitienpäiväpiirustus. Sen sisälle oli pakattuna koristeltu paperilautanen ja sen päällä hyvinki makean näkönen koru... eli sellasia rullattujen lakritsikarkin näkösiä värikkäitä palluroita, pujotettuna  nauhan pätkään :) Kiitos Aake !
Aline oli tehny mulle oikeen ihanan kukkasen kreppipaperista ja oikeesti kyl luulin, et se oli ostettu jostain, mut kyl vaan äitin 11-v osaa :) Kiitos Aline !
Tost  yläasteikäsest Anttonist mul oli pien epäilys, et mahtaakohan hän enää tuoda mitään... ku eivät vissiin pal enää askartele ton ikäset jäpikät koulussa ;)... No se oli taas ihan turha epäilys... eli tottakai poika ny äitiinsä muistaa ja mitäpä muuta metaalisepän poika voikaan äidilleen tuoda, ku itte tehdyn puukon :))) Ja oliki muute saanu terästä todella terävän ja kahva istus käteen, ku nyrkki silmään ! Sitä oli kuulemma opettajaki kehunnu ! Kiitos Antton :)
Sit viel vimppana, vaan ei lankaan vähäsempänä oli toi mun rakkaan aviomiehen tuoma lahjus... yöpöytä, jollasta mul ei sit ol ollukkaa sit sen koommin, ku heitin hänen yöpöytänsä mäjelle, sillon seurustelun alun alkutaipaleilla ;) Sopivaa kun vaan ei ol tullu vastaan... ja oliki aika kiva löytö, tummanruskee, korkee ja neljällä rottinkikorilla varustettu :) Kiitos Junnu !

2972169f50vr5jpzg.gif

Rakkauden täyteinen aamu siis :)
Suuremmitta tohinoitta lähin siittä pikkuhiljaa taas työmaalle kuorruttamaan ne muutamat kakut, mitkä vietiin itte ihan äitienpäivätuomisina äiteille :)
Puoliltapäivin oltiinki sit jo ekassa paikassa, mis tosin kahen äidin sijasta oliki vaan yks paikalla ;/ Eli mamma oli lähteny liesuun yhen tyttärensä kans ! No hälle jätettiin yks kakku jääkaappiin ja mun äitille annettiin sit juomalasi, johonka olin tehny marsipaanipionin, hiukka lehtiä sekä valkovuokkoja tietty :)
Siittä matka jatku I-mummille, jossa juotiin sitte sumpit ja otti noi muut kakkuaki tietty...
Sen jälkeen mentiin anopille ruokapöydän ääreen... mä ryystin seisaaltaan sielnisoppani ja muu joukkue kittas kitaansa sellasta ihan oikeeta ruokaa ;) Sen päälle tietty kakkukaffet !
Urheilusta ei tapeltu, kos puol neljältä alotettiin jo kotimatka ja pelin alkaessa mä olinki jo kauneusunille asettumassa 8)
Yhtään tippaa ei kyl väsyttäny, mut sain, ku sainki sit unen pääst taas kiinni, niinku aamullaki ;) Ihan pikkaset torkut, lähinnä pelin ajan olin aatellu nukkuu, mut ihan sit neljän tunnin tirsat sit kiskasin ohimennen ;) Eli nii taas ollaan nättejä !
Täs kohtaa oliki muute mulla nälkä ja vissiin iha ekan kerran tän soppakuurin aikana... joten pikasesti sekotin ittelleni vanilja ja sulkaasopat... ne sit kiskasin hetulaani ja ny alkaa oleen taas juttusuoni tyhjäks raavittu !
 
824834ttykjfe6uz.gif

Ylihuomen olis taas vaakapäivä, joten sitä odotellessa jatketaan samaa rataa...

2513938pj5jdxyaub.gif

Ai hitsit ku pääsiski telttaileen ;)

Huomiseen...