Ja mite mää juur mun mielest kirjotin päivä 50... melkose sukkelaan nää päivät menee =)))))))))))))))


Sen verta o pakko myöntää, et tänään on ollu (täs illal) kylmä ja nälkäki (ei kyl kauheen kova, mut nälkä kummiski) =(
Ja jostain syyst kaikenmaailmaset herkut mieles... ettei vaa hiilaritaivasbilesapuskat ala jo kummitteleen... saakutti !!!

Kakkujen teko + muut perusviikonloppu kiireet ei muuten kyl tuottanu vaikeuksii... mut tämmöttös ku koittaa istuu paikoillaan, ni mieliteot alkaa jylläämään :(
Jospas mul alkaa taas kuukautiset... jaa mut ei ne helvetti edellisetkää ol viel loppu ;)

Mä teen viikonloppusin sellasii hommii, mis tarttis pukeutuu silleen siististi ihmisen näköseks (tai siis näinhän mä vaadin mun myyjiä tekeen) !!! Viime viikon viikonloppuna en töit tehny, eli viimeks mul on noi "työlumput" ollu pääl siis kaks viikkoo sitte (mustat suorat housut ja vp. paitapusero)... Nyt sitte eilen vetäsin kiireessä ne samaset pöksyt jalkaan ja VOI LUOJA !!! Mähä kiskasin päälleni ihan oikeen puoljoukkueteltan =O
Aikaa ei ollu enää alkaa kaiveleen mistään mappi ööstä sopivampii... joten vyö ympärille ja villatakki peitoks =) Onneks mä oon maastoutumisen mestari... oonhan mä peitelly ruhoani jo reilut "melkeen koko elämän" =D
Toisinsanoen, nyt on iha viime päivinä tapahtunu jonkin sortin selkeetä pienennystä :) Saas kattoo mitä mittanauha vinkuu torstaina !!!

Tänään alko muute sit virallisesti kevät !!!... Aattelin vaa huomauttaa, jos ette itte hoksannu ku pakkases ulkona kävitte ;)
Hemmetin kylmä päivä o ollu ainaski tääl nurkil, mut huomisest etteeppäi enteilivä jo säätiedotukses vähä lämpenevää =D
Siis kesä kaunis (ja kärpäset)... tervetuloo, mä oon melkeen valmis !!!

Sunnuntairaportti:
Kakkuja, kakkuja kakkuja ja sen jälkeen Petrin kans lenkki reilu 4000 askelta =) (Kyökkiksen tahdis mä en muute pysy ikänäs, sil on meinaa iha hullui askelmäärii ja joka päiväl)... Puolli kaks meni parsasoppa ja oon muute laittanu ny kaikkiin noihi suolasiin/lämpimiin sooseihin tellusikallisen chiliä (liekö auttaa aineenvaihduntaan, mut ei se ota jossei annakkaa)... Sitte lähettiin Piipa-tätin viiskymppisille katteleen, ku toiset syö ja lihoo ;) Ainut mikä teki vähä häijyy oikeesti kattella, oli se banoffee torttu. Mul ei siit kuvaa ol mut tää linkki vie tonne mun kakkublogiin ja viime kesäseen banoffee torttuun jonka tein... se jos joku on HYVÄÄ =D... Mahtaakoha sitä olla hiilaritaivasbileissä ???
Ja asiaan taas... Kaheksalta sekotin vanilja sekä suklaa-toffeen soosiks ja sitte mentiin saunaan =)

Päivä siis pulkassa... pienellä liikunnalla, mut huomen mennään Rouva Hoon kans pace-tunnille !!!

Siispäs huomiseen =)))

 

Kyökkiksen palsta... JUMANGIGGARE Kyökkis,
se o sit iha koht se kymppi kasassa =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Loistosuoritus,  kerta kaikkiaan... Eikä mun tartte nähä sun fiilistä, mä kuulen sen hihkunnan tänne asti ;) Samaan malliin mennään etiäppäi =D Ainaski hiilaribileisiin asti, eiks vaa ???