Ja alkuun heti sorit tost eilisest postauksest... otti vaan ihan pikkasen kupoliin, ku kohtuu kualleena kirjotin pitkät pätkät mun olotilasta ja eiks hemmetti soikkoon toi Jukka Ruuhkatukka sit ottanu ja istunu hiiren pääl nii, et kaik hävis sen siliän tien taivahan tuuliin :(

Nyt olo on kuiteski taas ihan jees... ja vaakallaki käyty, kakkos viikon päätöksen kunniaks :)
Ja kun asiat otetaan tääl tärkeysjärjestykseks, ni vaakahan sanos, että...

-2,2 kiloa

ja yhteensä kahen viikon saldo on näinollen...

-6,3 kiloa

Ja mää oon sit vähintäänki näin häpi...

1317309lsk5aj07xu.gif

Ihan pakko on myöntää kyl, et vähän enämpi oon joutunu ton ittekurin kans keskustelemaan, versus eka soppakuuri sillon vuoden 2009 alussa... mut pääni oon saanu pidettyy ja kummasti nää kunnolliset lukemat saa potkua persuuksiin jatkossaki :)

Kolmas viikko alko näinollen varsin kivasti ja yllättävän vähän kipiä oon eilisest zumbast, vaiks oikeesti rääkkäsin tätä rapakuntoani ihan oksennuspisteeseen asti !
Aamun alotin aamulenkillä Petrin kans, päivän tein paperitöitä, ihan pikkaset päikkärit otin ja ehtoo meniki taas harrastuskuskina... Ratsastamassaki piti käydä, mut pakkasen noustessa hakattiinki vaan lapiolla paskaa irti karsinoista ;)
Päiväl söin taas suolasen sopan ja nyt täs kirjottaessani imasen noi kaks makiaa !

Kaik siis jees ja matkahan jatkuu kohti kolmannen viikon punnitusta... johon onki matkaa enää vaan kuus hikistä päivää ;)

Nyt maata... hyvää yötä :)

742485jmazvcqe1e.gif