Aamulenkillä alotin... mut sihe se liikunta sit jäiki =(

Mä en tykkää mistään selittelyistä, kos säälipisteillä tää mun paino ei vaan putoo !!!
Mut pakko sen verta vuodattaa, et Aakella nous eilen kova kuume, joka katos ku tuhka tuuleen yön aikana ja pojan vointi oli aamulla vallan vaan mainio =)
Lähettiin sinne mun george-käynnille ja samalla hakeen Aakelle nöffipiikki :)
Mun käsi sai hiukka akuuttia hoitoa ja pari näyttökertaa lisää... mut valittelin siin sit samal kipeetä (muutamia kertoja operoitua) polvea ja pienen tutkinnan jälkeen sovittiin, että käyn röntgenissä... josta saadaan sitte selville, et oiskos jo sitte sen tekonivelen paikka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HALOOOOOOO, mä oon kolmevitonen ja vajaaki viel !!!
Eläkeläisille laitetaan varaosia, ei mulle... Herraisäsiunaamalsentää :/

Ens viikolla kuvat on analysoitu ja eiköhän ny sentään selvitä pinellä siivouksella ja parsinnalla sentää =) Tarina jatkukoon sen suhteen ensi viikolla :)



Mahtaakohan ne näkee tolleen kaik perhoset vattassa ?

 

Me mennään ny Aaken kaa maata... huomenna mummu tulee hoitamaan sairasta ja mä meen vääntää piparitraktoreita... siijuu !!!