and vuodenloppu häämöttää !!!

Ihan tarkkaan en tiiä mihen tää vuos lorisi sormien välistä, mut ohi se nyt kuiteski koht on =(
Paljon on tapahtunu... monta kivaa juttua, mut mukaan mahtuu sit niitäki joita en välttämäti ois halunnu kokea. Kaikella tosin on merkityksensä, sen oon täs vuosien varrel oppinu huomaamaan :)

Mitä tähän blogin alkuperäisideaan tulee, ni sen suhteen oon kaikin puolin ja lähestulkoon tyytyväinen =)
Katunu en ol vieläkään xtravaganzaan mukaanlähtöä, joskin tuloksista oisin halunnu nauttia ehkä hivenen enemmän !
Paino putos, niinku piti (no muutama kilo jäi vajaaks) ja sen jälkeen en ol joutunu sen kummempia rutistuksia tekeen =D
Tolla nauttimisella tarkotan muute iha vaan sitä ajanpuutetta ja jumalatonta kiirettä, mitä meikäläisen elämä ikävä kyllä on :( Ois ollu niin kiva viettää oikee kesäloma ja käydä biitsillä... kenties viettää iltaa isännän kanssa tai käydä vaikkapa viihteellä.
Joskin noihin huveihin kuuluu yleensä hyvä ruoka... jäipähän ne ny sit ainaski sit tän vuoden osalta väliin.

Xtravaganzan soppari mulla loppuu vuodenvaihteessa ja nyt on sit sen loppurutistuksen vuoro... yhet joulujuhlat on edessä, syömissellasia meinaan. Ruokiahan mä teen ny työkseni, eli sen suhteen on vaan koitettava oppia elään =/
Paino mulla on heittelehtiny maaliskuun jäkeen pari kiloa ylös/alaspäin, eli noin niinku pysyny aloillaan. Kuopiossa oltiin yks vajaa viikko perheen kesken ja se riemu toi kyl 6 kiloa, mut paskansin tuliaisiks 4 pois =)

Petrin kanssa käyn edelleen lenkillä lähestulkoon päivittäin. Jos oikeen kiire työmaalla pukkaa, eli puhutaan reilun vuorokaudenmittasista työpäivistä, ni sillon tuuppaan isännän lenkille!
Salilla oon käyny todella epäsäännöllisesti ja sitä mä koitan nyt petrata... aikaa ku viel hiukka on =)
 

Nyt siis tavotteena kadottaa kiloja sen verta, et mittari huutaa sen 75, eli alkuperästä tavotetta... se jäi vajaan 5 kiloa vajaalle ja nyt en uskalla sanoa ihan tarkkaa lukemaa, mut 80 kinttaalla olettaisin sen pyörivän =/

Mummulla menee hyvin... lukemaa en uskalla arvailla, mut kadonnu on koko eukko, noin niinku ittensä ympäriltä ja kaiken huipuks lopetti tuos viel muutama kuukaus sitte kessuttelun... Hallelujaliikkeitä siis hänelle !!!

Mun läppäri toimii ny jollakin asteikolla, jotenka katotaas saanko päiviteltyä hiukka useemmin =)
Tsemppejä saatan tarvita... uskon, että niist oli kyl viime keväänä järisyttävä apu, eli miksei siis nytki.

Huomiseen eli...