Uus ura alotettu... ja kroppa / pää sen kyl huomaa...



Eli iha noin hehkeen näkösiä ei Rouva Een kans täl haavaa olla =(
Kaikenkaikkiaan tasan 20 makiaa kakkua, useampi voikkari ja kolmesataa lakkipiparia läks viikonloppuna maailmalle... Olevinaan oli hyvin valmistauduttu, mut paskanmarjat... käteen meinas mennä pahemman kerran... ettei vaan olis vanhal sananlaskul "ahneel on paskanen loppu" sittekki jottai todenperää =O
Uus keittiö, tavaroiden sijainti, väsymys, ammattitaidottomuus ja yleinen sättäys... siin syy, mut hengis ollaan (kai) =)

Torstain jälkeen en ol lenkil käyny... tänään olis ollu hyvä päivä, mut olin sen verta pillerihöyryis, et pare oli pysyy iha sisätilois ja makuuasennos vaa !!! Selkää ja muit nivelelimii mä oon koittanu tän päivän parannella !

 



Tos siis kaik tän hetkiset olotilat !

Huomisest etiäppäi oon päättäny päivittää tätä blogia taas päivittäin... kos iha selkeesti huomaa, et alkaa muute homma ryöstäytyyn käsistä !!! Ens viikonloppuna päästään kyl järkkäämään jo ekat häät, eli lauantaina tuskin päivityksii tulee, mut noin niinku muuten =D
Samaten lenkil meen päivittäin ja ruokapuoli tarkkailun alaseks :)
Ja salil... siel tarttis kans keretä käymään... etten vaa lupailis liikoi ;)

Mä en uskaltanu viel vaakal käydä, mut pikkusiskol oli kuulemma tullu vaivaset kolme joutokiloo ekan työrupiaman kunniaks =O Turvotusta tietty osaks ainaski... toivottavasti !!!

Kuvii tulee tonne kakkupuolel ja tänne kans, heti ku ollaan kaik kamerat purettu. Ens viikon Rouva E duunaaki niit virallisii kakkusivui sekä ton juhlapaikan omii sivui...

Nyt taas HYVÄÄ YÖTÄ kaik kanssasisaret... huomiseen =)