spaceboos.com-Myspace Layouts
Tällai tanssien sitte vaan kohti huomista ...

Olo on ny jongunverran vetelä...   
Tänään oon syöny aamupalaks suklaapussiruuan... mikä oli iha yhtä pahaa ku eilen =( Päiväsapuskana imutin kanasopan ja se oli hyvää :) Suosittelen !!! Petrin kans kävin puolen tunnin lenkil ja sen jälkeen tuliki lähtö uimahalliin (niinku eile lupasin) :) Mukaan matkaan saatiin veljen perhe sekä veljen anoppi =) Veljen vaimon ahteri on kans täs projektin alla... eli sovittiinki nyssit, et sunnuntaisin on vesijuoksupäivä 
  

Kuus meijän jälkeläistä (3+3) saa treenata uimisen jaloa taitoa ja me juostaan Rouva L:n kans päästpäähä kilpaa =) Tän päiväsen jälkeen voin kertoo, et 25 min oli sopiva aika täydel vauhdil (tämmöttös alottelijoil) =) Sen takii tää olo on vissiin näi vetelä... asiaan saattaa vaikuttaa myös se, et oon kussu itteni kuivaks !!! Hassuu, mite ihmisest voiki valuu näippal nestet muutaman päivän niukemman ravinnon ansioist ;)  

Mut muuten ja kaikenkaikkiaan on niin voittaja olo 8D Mitään kiellettyä en ol suuhuni laittanu, vaiks liki onki ollu... Pari kertaa Aakee syöttäes on ruoka yrittäny väkiste mun suuhuni tunkeutuu, mut onneks toinen käsi on huomannu vaaratilanteen ja ehtiny puuttuu asiaan :) Kiitos kaunis siis mun vasurille =D  

Unista sen verta, et nii mä ku Rouva Hooki ollaan nähty samanmoisii painajaisii... Niis me idiootit tungetaan ruokaa suuhu ja itseinho on sen jälkeen järkyttävä... toivottavasti ei ol mittää enneunii ;(


     
Huomisest ku selvitään Rouva Hoon kans, ni sit me ollaanki melkosii teräsnaisii =)))

         

Myytti se vaa o... nou hätä =D
 
HUOMENNA "SELVIYTYMISTARINAA" ...