Kaik näytti ensteks niiiin hyvälle ja sitte päivä meni kuiteski iha perseelleen :( Nou hymynaamaa !!!

Tein kaike iha niinku pitiki... Olin Petrin kans aamupäiväl lenkil (en pitkää, pari kol kilsaa vaa)... Kävin töis kääntymäs ja hoidin pari pakollist juttuu... Olin Alinen kaa tallil ja taluttelin ponii nelisen kilsaa...

Ja sitte lähettiin koko lapslauman voimin kylän paksukerhoon hakemaan huimaa voittopottia !!! Seki meni viel iha jees, eli voitto tuli ja täst painost alotettiin uus 10 %:n pudotus... mut !!!

Tarjoustalosta oli fitit loppu, tai siis ei ne myyjät tienny koko vehkeestä mitään =( Huomenna, huomenna on sen osaston myyjä tavotettavissa... Voi helvetti ja mun ny tarttis vartoo sihe asti !!!
Oishan toki vehkeen voinu hakee jostain muustaki kaupasta... mut henk.koht syistä oli määrä se sielt ostaa... ni se siittä sitte =( Katotaan kuis huome käy, ku mä sinne soitan ;/ Saakeli !!!

Ja tapana kun ei mulla ol seisottaa rahaa kukkarossa, ni pakkoha osa oli sijottaa heti !!! Uusia kalsareita ja  tissiliivejä oisin kyl tarvinnu, mut harvemmin mä ostan mitään sellasta, mitä oikeesti tarviin...

Eli ostin sitte...

... limpparikoneen ja ai että helpotti oloa =)))
Fun laittia poreilla, mikäs sen mukavampaa :)
Ja taas voi hymyillä...

 

Olo eiliseen sekoiluun viitaten, ihmeen hyvä !!! Kankut ehkä eniten kipiät, mut seki talttus särkylääkkeillä =)
Torstaina olis pari tanssituntia peräkanaa, eiköhä se hoidu samal taval ;)

Raporttia täst päiväst :
Aamu(päivä)lenkki Petrin kaa... päiväsoppana sieni... iltapäiväsopaks valkkasin parsan ja äskö söin taas capuccinon... edelleen yök, mut täytyy ihmisen ny hiukka ittees kiusata =)

Pussiruokien maustamisesta sen verta, et silleen voi tehä !!! Rouva Hoo laittaa kuulemma chiliä (lisää aineenvaihduntaa), joku laittaa valkosipulia, joku pippuria... edellämainittuja toivottavasti vaan suolasiin ja lämpimiin sooseihin ;) Makeisiin voi taas laittaa esim. kanelia =)
Joo ja mun maustehyllystä löytys kaakao... tumma sokeroimaton leivontakaakao !!!
Ruokalusikallinen tätä kamaa painaa sen 6 grammaa, eli energiaa tulee sillon lisää 18,72 kcal, hiilareita 0,66 grammaa, rasvaa 1,30 grammaa ja proteiineja 1,11 grammaa... eli joo, toivottavasti mun maailmani ei ny tähä kaadu =/ Laitan huomisesta etiäppäi vaan t-lusikallisen, ettei Kimmo hermostu =)))

Fineli on muute loistava paikka, jos on tarvis kattella mitä syö... ton kyseisen aineen tiedot löytyy täst linkist
TUMMA KAAKAO, SOKEROIMATON

Nyt mä sanon taas soronoo ja meen maata =)

Löysimpäs kivan hyvänyön kuvan... pakko laittaa, vaiks pääsiäiseen viel onki aikaa =)))