Ja alotetaan heti tunnustuksesta...
Koska mä en ol pingviini, eikä ol mun kolme lastakaan saatikka koira... ni tänään ei lenkkeilty. Töihi kyl jouduin lähteen mut lämmitetyl autol, joski seki (diesel ku o) meinas jäätyy tonne jumalattomaan pakkaseen !!!
Huomenna ois lapsille luvattu uintipäivä ja jos isäntä innostuu lähtee mukaan, ni mä saattaisin päästä juoksentelemaan allasta eestaas 8D


Tämä päivä on menny eilisen tavoin komiasti =)))
Pientä näläntunnetta (olen sen sitte ehkä ansainnu)... Kaks pussisapuskaa on syöty, kolmannen kiskasen täält ku kotiudun.
Aamulla sienikeittoa, joka Rouva Hoo:n mukaan oli kaameeta. Mulle se uppos iha kevyesti, eli voin suositella :) Päiväsapuskana nautin vihanneskeiton joka yllätti mut täydellisesti hyvyydellään... jopa muutama sattuma (oiskos ollu porkkananpaloja) löyty soosista, eli sitä mä suosittelen taas todella lämpimästi =D Ja suklaalta odotanki sitte todella paljon... nälkä o kova ja kotiin lähen heti ku tän postauksen oon saanu valmiiks :)))


Viel on ikävä kyl lehmämäine olo, mut joha tuol mun kalenteris onki kaks punast päivää ja kolmannenki saa maalata sit heti huome illal =) Ei enää laisinkaa nii pitkä matka peril ku eile ;)

Huominen pelottaa sen verta... et pitäis alottaa yhen kakun teko. Mä en onneks marsipaanii syö, mut voi taivas ku tarvii tehä se pohja ja viel täyttöki pääl... ja sit viel koristelu :(

KÄÄÄK ... nää kaik ilmeet tulee varmaan mun naamal näkymää, kummä huuhtelen herkut viemäriin (enkä mun suuhu) !!! nimim. nuolijako ???


HUOMISEEN... hyvillä mielin, koska ei ol viel se neljäs päivä :)