Ja elämä hymyilee edelleen...

Isäntä siis reissuhommis hesas ja mä "yh-äippänä" tääl kakaroitte ja elukoitte kans... olin aivan varma, ettei mul ol karvaakaan pääs tän päivän jälkeen. Oli meinaan melkosen piukkaan aikataulutettu kello 17:sta etteenpäi toi mun kalenteri ;)
Normaalistiha meil molemmat osapuolet kuskaa ehtoot nappuloit harrastuksest toiseen ja jossain siin välis mä juoksen kaikensorttisis kokouksis ja hössötyksis, ku kaikkeen pitää pääs lykätä =)
Tää päivä men siis pulkkaan, ni eiköhä toi huominenki hanskata sit samal taval =D



Nyt siis paapuset nukkumas ja mä kerron iha pikasen yhteenvedon täst päiväst =)
Petrin kans lenkki heti aamutuimaan, oiskos ollu jottai 30 min paikkeilla.
"Aamupalan", siis ekan kolmesta päivän sapuskasta söin puolilta päivin...  Täl haavaa oli sopan nimi suklaa ja kun en siit maust ennen nii välittäny, ni sekotin sen taas vaan 1 dl veden joukkoon, jollon se oli ihanan lusiloitavaa tavaraa :) Makuki oli huomattavasti suklaisempi ku aikasemmin =D
Näläntunnetta en tän päivän aikana ol muute huomannu viel missään kohtaa ja viiminen pussiki o viel nauttimat :) Helpoks o paksuje elämä näköjää saatu ;)
Töitte jälkeen söin vihannessopan ja sekottelinki sheikkeris sit harvinaise varovast... sen vert hyvä ja kallis soosi jos ois lennelly taas pisi keittiöö, ni voip olla ettei olis hyvä hymyilly ;)


Kalenteri ei antanu tän päivän osalt enempää aikaa liikkumisel... jaa mut hei, teinhä mä aamul hiukka vattalihasliikkei (muistaakseni edellisest kerrast oliki vierähtäny jo reilu 2 vuotta), alkuun ny vaan se 50... mut parannetaan tahtii jahka edetään täs hommas =)

Kaikin puolin oon tyytyväine tähä päivään ja odotan innol huomist !!!
Rouva Hoon kans rääkätään ensteks itteemme salil ja sit loikkastaa vaakal ;)
Jos se näyttää odotettui, toivottui, ansaittui ja ohjelman mukasii tuloksii... ni taidampa näyttää ne kaik teil (siis viime ja tän viikkoset kilot ja prosentit)... Tää selvinnee heti huomenissa (ja vast ehtool) ;)
Mut ette sit helvetti soikoo naura, saatikka kerro kenellekkää... nää on suurii naisellisii salaisuuksii... eiks nii ???

HUAMISEE... nyt mä meen maata, kos o