Takana taas yks loistava päivä =)

Päivä meni kutakuinkin näin: Aamulenkki Petrin kaa se puol tuntii :)
Puoliltapäivin kanasoosi... Puol neljältä kauheeta kyytiä kaupan kautta hakemaan Aakea... Kotiin ja ruoka uuniin... Omana sapuskana ryystin taas kanasoosin (olipas mulla tänään köyhä ruokavalio ;)!!! )
Petrin kans pikakelaus lenkki, eli vaan 20 minuuttia... mut tosi kovaa, kos oli kiirus (niinku aina) =) Kotona huomasin, et ruoka uunissa ei oikeen ottanu kypsyäkseen, eli leipä laatikolle ja nappuloille leivänkäntyt käteen ja menoks ;)
Antton jalkkistreeneihin ja mä, Aline ja Aake viereiselle luistinkentälle 8D
Luistimet jalassa olin aika tarkkaan 1,5 tuntia... sillä ajalla joko nostelin Aakea pystyyn, kolasin aikani kuluks tai luistelin kenttää ympärs... jonkunmoist vauhtii. Kovempaa ei pystyny menee, oli eiliset uimisest noi kankut ja reisilihakset sen verta hellänä :)


Ihan kiva laji tää luistelu, vaikken mä viel noi hienoo piruettii teekkään ;) Löytyy muute iha hassui lihaksii ihmisen kehost... niit mitä tuli joskus ala-asteella säännölisesti käytettyy ;)

Sen verta täytyy viel sanoo, näin niinku yleisesti ottaen... Et tyhmä mä kyl olen tänään ollu =) Koko saakelin päivän oon aatellu ruokaa... siis iha muksuille vaan, mut kuiteski !!! Mitä kaupast ostan, minkä kokosii annoksii teen (isäntä ku on siel hesassa ja mä pussiruokinnalla)... miten minkäki valmistan jne. Kaupassa sit kuiteskaan en tippaakaan päiväsiä ajatuksia miettiny, vaan peruskierros... punasenlapunbongaus, normitarjoukset ja pakko-ostokset =) Ja kuis ollakkaa kalaha siel oli halvennuksel... sellane lohifile :D No mitäs sen kans ? No tietty parsaa ja kukkakaalii, vähä aurajuustoo ja kevytkermaa pääl =DDD
VOI LUOJA, mite se onkaan hyvää... ja mä tein sitä vaa ja ainoastaan muksuille ja itte ryystin kanasoppaa...
KUI IHMISEN TÄYTYY KIUSATA ITTEES TÄLLEEN ???
Tää alkaa oleen varsinainen tahtojen taistelu... oikeeta näläntunnetta tai varsinaista mielitekoa ei ol ollu... mut noitten tapojen kans joutuu vähä vääntään kättä ;)




12 viikkoo on äärettömän lyhyt aika ja ruoka ei mun ympäristöst syömäl lopu... tätä mä oon koittanu takoa mun päähä !!! Mut kyl vaan tekee pahaa tuupata Petrille joka päivä jos jongunmoisii herkkujämii... mitkä aina ennen on päätyny mun kitaan ;)
On muute Petriki ollu vallan vaa hämillään täst touhust =D


Loppuun viel tunnustus... oon poikennu täst mahtavast ohjelmast ja sen säännöistä sen verta, et otin eilen pakkasesta kaks puolukkaa... laiton ne kielen päälle, sulatin, rikkosin ja imeskelin niitä tunteella =)

SYY OIKEESTI: koitan saada tosta kielen päältä sitä harson näköstä jutskaa pois, ennen ku siin alkaa kasvaa tatteja =))) Haju on jo aika metsämäinen... (syksy ja lehdet mädäntyy haju, juu nou)  ;)

Iltapalaks nautin muute äskön suklaasopan... niukalla nestmäärällä =)

 

Nyt kauniit unen toivotukset... ja huomenna lisää turinaa !!!

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ