Mul ei ol täs taas tota kalenterii framil, eli en osaa sanoo ihan tarkkaa päivämäärää... mut viikkojahan on sen verta mitä viikkolukema kalenterissa ny näyttää =)
 

No ompas sopiva kuva... mut aika tollanen olo mul ny o ;)
Maanantaista alkaen oon ollu selkeesti pienemmällä ravinnolla, tähtäimessä se 75 !!! Ja tänään toi kroppa hoksas, et ämmä koittaa laihduttaa taas =O
On ollu kylmä, hemmetinmoinen nälkä, ryytymistä, väsymystä ja sit päällimmäisenä se jumalaton nesteen purkaantuminen !!! Miten hitossa sitä kustaa voi ihmisestä niippal tullakki ???

Eli vessassa o juostu sit koko päivän, mikä tarkottaa taas sitä, et oon noin 50 paria kertakäyttöhanskoja miinuksella... saakeli =(
Työhommeleista viel sen verta, et eilisen suhteen oon itteeni enämpi, ku tyytyväinen... kos mä tein piparkakkutaikinaa sen ekat 20 kiloo, enkä maistanu sit murustakaan !!!
Pipareitahan mä en syö laisinkas, mut taikinaa sit vähintään sen viis kertaa enämpi, mitä peruskansalaien syö pipareita vuodessa :/
Tänään mä sitte paistoin parin projektimallin osia... enkä laittanu vielkää taikinaa suuhuni !!! Saas kattoo kuis huominen menee =)

Hyvin se menee !!!
Huomen oli määrä lähtee salille, mut yllättäen tuli "tärkeempää" menoa =( Aaken tarhkaverin synttäribileet ja me mennään Alinen kaa siks aikaa sit hengaileen kylille ! Hänen eka toiveensa oli, et mennään syömään johonki ja ku sanoin, ettei se ny käy, ni sit hää ehdotti, et mennään ostaa nannaa 8/
Taidetaan menä Tiimariin tai Ikeaan krääsäostoksille... kuis nii joulu jo mielessä !

Huomen taas sit päivä uus, joka alkaa kello 5.30 aamulenkillä... hitto, et koiraki oppii nopeesti noil huonoil tavoil !!!

 HUOMISEEN...