Jo oli melkonen viikonloppu !!!
Vaiks ei se ny ajateltuna olevinaan sen kiiresempi ollu... mut kait tää yskätauti ja sen myötä "veto pois" olo teki siit kaht hullumman =/
Makuu asento on se missä yskittää, jotenka sitä oon sit koittanu välttää (no olipas tekosyy taas) ;)

Vkl pikakelauksena... Perjantaiaamusta kello 6.30 menin jeesaan yhteen lounaskahvilaan =) Olin siel niinku sellanen kokkitäti, jota en olkkaa ennen ollu !!! 11.00 mun piti päästä sielt lähteen, mut asiakkaita senkus römpsys lisää vaan, jotenka tiuku repis jo likemmäs kahta ennen ku pääsin sielt karkaamaan =O
Hain karaokevermeet lauantain kinkereitä varten ja sitte kohti oolmoust tyhjää työmaata ja tarkistamaan lähinnä, et siel on kaiks jees (nii jees, ku ny tällases tilantees voi olla) !
Ja oliha siel kaik hyvi... eli liikkeelle vaan ja kaupan kautta kotio leipomaan =) Perjantai illaks oli määrä olla valmiina yks isohko kakku, lauantaiks yks prinsessa aiheinen kakku ja sunnuntaiks sit Hello Kitty kakku... ne kaik tuli ajalleen valmiiks :) Perjantain iso kakku vaan valmistus nii hitaasti, et lupauduin viemään sen juhlapaikalle... sihe keikkaan vierähtiki sit reilu tunti ja sen voi miinustaa luonnollisesti mun unista (tietty, mistäs muustakaa) =/
Nukkumaan menin lauantain puolella joskus puolenyön jälkeen ja yskisin sitte joku nelisen tuntia putkeen ... köh, köh... :( Isäntä vaan kertos, mä itte oletettavasti nukuin tuon yskintäajan... heräsin meinaan sihe, ku ryystin keittiössä kolmioyskänlääkettä suoraan pullosta !!! Puol pulloa ehtisin imuttaa, ennes ku tajusin, ettei tää ol soveliasta janojuomaa =O Sen jälkeen uni maistus ja hyvin maistuski... viideltä herätti kello, eli tunnin unien jälkeen siirryin keittiöön piipertämään seuraavii koristeit ;) 9.30 oli rinsessakakkuki valmis ja pääsin lähtee koristelemaan illan juhlapaikkaa ja viemään niit karaokevehkei... Naapurin tätskän 50:t oli kyseessä ja sovittiin, et mennään Kre:n kans laittaan sinne vähä ilmapalloja ja saadaan näppärästi keraaliharjoteltuu niit hääilmapallosomistuksii siin samal 8)... Aikaa vierähti sinne vaan iha liika paljo, eli yheltä päästiin sielt poistumaan =( Siittä mentiin pakkaamaan illan työkassit... eli mullahan piti olla iha oikee vapaailta, mut paskanmarjat... täs ku oon kiireissäni hössöttäny ja sätänny, ni osottautus, et mä kans joudun lähteen keikalle... jipijajoukkajeeeeeeeee!!!
Kiiruusti taas kaupan kautta (maanantain voikkariaineet piti hakee) kotio... sunnuntain kakun täyttö ja maata... tai siis yskintäasentoon :(((
2,5 tuntii yskisin / nukuin... suihkuun, meikit nassuun ja töihi !!!
Puol ysiltä olin sielt valmis ja siittä jatkoinki suoraan sinne viiskymppisille, jossa väki jo odottiki karaoke emäntää =D Ja muntha oli siis iha sinne bileisiin kutsuttu vieraaks, mut mää ja mun suuri suuni päästiiki sit taas suoraan "töihi" :)
Alun perin mun oli määrä vetää nuppi iha täyteen sitä itteään... mut nii se aika vaan riens ja autollaha mä sielt poistusin kauniisti kotio =)
Sillon mä muute päivitinki ton edellisen postauksen !!!
Muutaman tunnin taas nukuin/yskisin ja seiskalta alotin taas kuorruttaan Hello Kitty kakkua :) Siivoskelin siin samal vähä keittiötä, joka ikäänkuin oli päässy hivenen räjähtämään siin edellisen päivän aikana ;)
Puolilta päivin hommat taas kasassa, laiton kuvia tonne kakku puolel ja sitte maata... muutaman tunnin taas yskisin / nukuin ja sitte lähettiin Alinen ja Anttonin tanssi yksäreille :)
Sielt taas sitte ku kotiuduttiin, ni oli yks juttu (salaisuus) joka kestiki melkeen ysiin asti... ja si vast pääsin täyttään huomista kakkua ja voikkaria !!! Ja ny sit istun täsä ja funteeraan, et joskos sitä menis maata ja alottais yskimisen ???

Jeps... syöminen oli alkuperäsen suunnitelman mukaan xtra-painotteinen... mut todellisuudessa tuuppasin kyl suuhuni muutaki =/ En lähe ny muisteleen, että mitä... vähänlaisesti jokatapauksessa, eikä lainkaan suklaata ja sehä oli pääasia =D
Ainuttakaan lenkkiä en viikonlopun aikana tehny :(((

Nyt mä sanon hyvää Yötä 8)