En ol sen koommin siivonnu, ku uinukkaa... mut hiihtäny oon ja vaivalla, tunteella, tuskalla, itkulla ja raivolla pyydystettu torso on ny mun välittömässä hallussa (kerron siittä sit häämessujen jälkeen lisää...)

Ts. iha jees päivä =)
 

ASIAAN... Kun on kerran toka viikon vimppa päivä, ni sehän tarkottaa sitte sitä, et aamulla leikin mittanauhalla ja pläjäytin itteni vaakalle !!!

Tulos toiselle viikolle on:

-1,6 kg

ja yhteensä kahessa viikossa nyt siis...

Tasan - 5 kg

Eli matkaa alkuperäseen tavotteeseen on sitte... 5,9 kiloo :))) Pienenee hitaasti, mut varmasti !!!
Inan verran nopeempaa tahtia (siis suurempaa pudotusta) odotin, mut tähän on ny tyydyttävä... Tanita olis antanu faktaa siitä, et esim. läskiä ois hävinny enämpi ja lihaksia tullu tilalle... nyt mä vaan toivon, et asia on näin :)

Mä oon kuiteski veri veri häpi =)

 

Raportti viel tälle sunnuntaille... aamulenkki, hiihto pulkkamäkeen (lasten pulkkaillessa, mä hiihdin pikku lenkin), kävellen kotiin, kos Antton otti mun suksettimet... kolme soppaa ja sii se :)

Hyvää Yötä hanit... Kyökkis on ny hypnotisoitu niin, et se on ruodussa huomisesta etiäppäi 8D
Muile ja tietty Kyökkiksen kans... loistavaa alkavaa viikkoa !!!