Ja iha hyvin menee !!!

Mä tein aamusta pikasen kauppareissun, vein kamat tonne Wanhaan Tallin ja tulin kotio... Hyppäsin fillarin selkään (juu'u minä) ja sotkin sit  Wanhaan Talliin taks =)
Mul on kyl oikeesti iha hyvä selitys toho fillari juttuun... Kävin meinaan eilen avaamassa Saunalahden liittymän ja vaihdoin kaik koti ja työpaikanki liittymät sinne sit saman tein :) Huomasin siin sit odottaessani, et liittymän avaaja saa semmosen cykkelin 99:llä =) Loistavaa, ja ku mun 25 vuotta vanha Tunturi on täs vuosien varrella hiukka kulunu, ni aattelin sit törstä itteeni hiukka ;)
Fillarin hinnaks jäi sit kuiteski vaan 50, ku avasin kuulemma melkosen monta liittymää siin haaveillessani 8)...  JEPS =)
 

Toi matka minkä mä sotkin on ehkä juur kilsan verran, mut eiks pienist matkoist kannatakki alottaa ;)

Wanhan Tallin pihamaan nurtsi oli aikast ikävän näkönen, joten alotin työpäivän sen leikkaamisella... tais ollakki eka kerta mun elämässä, ku nurtsia leikkasin !!! No oon mä ehkä kakarana joskus kotona sen takapihaläntin ajellu ;)

Sitte paistelin kakkupohjia pakkastavaraks ja vääntelin marsipaanipalloja erinäkösiks kasoiks =) Iha jees työpäivä !!!

Kottii ku mä pääsin, ni samantein lähettiinki Anttonin peliä kattoon ja siel mä tein reippaana tyttönä Petrin kans pienen parinkorttelin lenkin... täl helteel ei kyl olis Petrikään jalksanu yhtään sen pitemmäl =O

Honkkarin kautta kotio... hain hiukka sadetustarpeita mansikkamaata varte... sit mansikkamaan perkaus / kastelu... ja täs mä ny sit istun ryytyneenä !!!

Syöty on kaks soppapussia ja yks patukka + litkitty vettä ja kaffetta pisin päivän :)
 

TSEMPIT KAIKILLE LAJITOVEREILLE... HUOMISEEN !!!