Nyt voi jo hymyillä... päiväl aattelin, et koht tulee noutaja =(
Voi taivas mikä päänsärky :( Osasin ja jo odottelinki sitä tos alkupäivien aikana, mut en nyt enää uskonu sen tulevan... joskin oon varma ettei särky johtunu täst ketoositilasta vaan silkasta niskajumituksesta !!!

No mikäs niskat sit nii pahasti jumitti ??? No eilinen salikierros tietty !
Eli siel jo huomasin, et ku tän ämmän muut lihakset ei jaksanu riittävästi töitä tehä, ni avitetaan hiukka niskalihaksilla :/
Orastava päänsärky alko jo aamulla, mut en "uskaltanu" ottaa nappulaa... kos mul on vaan tollasii "tooosi" kepeitä, eli kaiks kolmiolla varustettuja tulehduskipulääkkeitä tai vaihtoehtosesti lasten suppoja. Jälkimmäisiä mul ei ol ollu tapana käyttää missään mielentilassa ;) Suunnittelin selviiväni päivän ja illalla sit, ku isäntäki kotiutuu ni otan lääkkeen.
Puolilta päivin heitin kuiteski töissä hanskat tiskiin... lähin kotiin... nielasin pronaxen 500mg ja menin maata...
Parin tunnin pääst tääl hääräski iha uus ihminen ja
OLO TAAS LOISTAVA.


Muuten päivä meni niin, että aamulla Petrin kanssa lenkki (taas se puol tuntii)... 11 kinttaalla mustikkasoppa (uus tuttavuus) jonka totesin ihan sairaan hyväks mauks :) Namipläiskis, pirtee kiva maku siis =)
Sitte ne parin tunnin päikkärit... Aake pois tarhasta... kauppareissu... lämmin parsasoppa (nam, hyvää edelleen) ja sitte alotin leivontatouhut keittiössä !!!

Ja nyt mä OON ITTESTÄNI NIIN, NIIN YLPEE,
ettette tajuukkaa.

Oon meinaan venyttäny tätä leivontasessiota sunnuntaista asti... Kos A. en halunnu tehä ittelleni kiusaa... B. en uskonu selviiväni... C. luulin ettei mussa ol virtaa tehä mitään "ylimäärästä" (voi olla ettei kyl olis ollukkaa) :/
Mutta, nyt siis voin varsin tyytyväisenä todeta, että vittu mä oon hyvä :)
Ei meinaan menny sit pienintäkään hiukkasta suuhu, ei valunu kuola, en hermostunu, en haistatellu... siis kaiks men nii nappii, ku vaa mennä voi =)))
Ainut... iha pikkanen ongelma täs oon ny vaan se, et toivon sydämeni pohjasta, et (varsinki) toi ristiäiskakku on syötävän makunen... kos mistäs hitosta mä sen tiedän... esim. jos vaiks kerma oli joteski valmistusvirheellinen... ni voi taivas =(
Päivitystä tulossa tonne mun "pääblogiin" huomenissa :)

Liikunta tän päivän osalta jä vähä niukaks, mu koitetaampas ottaa huomenissa takas sitte =)

Eilisest postauksest jäi paljon suunniteltuu asiaa pois, kos mä taisin olla pihal ku lumiukko =O ...
Hienot lukemat, salilla käynti, kiirenen aikataulu ja liian vähänen verenvirtaus pääkopassa sen uskoakseni aiheutti...

ELI... tällasii piti siin sanomani, et Rouva Hoolle olin varsin katkera (ennen punnitusta siis), kos hänen vyötäröltään oli kuulemma lähteny jo 8 senttiä!!! Helvetti soikoon ja mulle tullu aika tarkkaan sentti lisää WHY ???
No se selvis (tai ainaski uskon, että johtuu) sitte sillä, et mul alko menkat... ekat kuukautiset pitkään, pitkään aikaan :/ Oon käyttäny hormonipiikki ehkäsyä parin vuoden ajan ja menkkoja ei juur ol näkyny. Pari kuukautta sitte vaihdoin ehkäsyrenkaaseen ja nyt sitte hormonitasapaino alkaa vissiin palautuu ja aloin sit vuotamaan !
Kaik mää kans tääl kerron...
Tää on osa tätä mun elämäntaparempsaa... eli rajut hormonipiikit veks ja vähähormonisin tilalle =)
Lisälapset ei tähä remonttiin kuulu, sen varmaan jo hoksasitteki ;)
Ei niis piikeis sen kummempaa vikaa ollu...  karvan (jouhien) kasvu vaan alko olla jo niin massiivista, nopeaa ja runsata, et aloin sen suhteen muistutta enämpiki gorillaa (oikeesti jouhia alko ilmestyyn jo leukaanki). Selän, kasvojen ja varsinki kaulan iho muistutti kesän kauneinta kukkaketoa... enkä mä niin kauheen pitkäpinnanenkaa ol tainnu viime aikoina olla ;)
Tää siis piti kertoa ja sitte hiuka siit päänsärystä... mut siitähä mä jo höpötinki tän postauksen alussa :)
Monilla on jokatapauksessa pää tän ohjelman alkutaipalella särkeny... mä uskon sen johtuvan nopeesta nesteen poistumisesta ja sihe auttaa sit tietty se juominen... mut liikaaka ei saa juoda, kos se taas "liottaa" hyvät suolat ja mineraalit ihmisestä pois. Kohtuus siis tässäki pitää olla =)

Nyt en keksi enempää... meen nauttimaan iltasoosini =) Taidan maistaa joko pesikkaa taikka vaniljaa... se selvinnee tuotapikaa ja teil sen kerron sitte huomenna :)
Huomenna testaan myös mun uuden askelmittarin... jonka yks ihana kakkubloggaaja mulle lähetti... (no Ewelyn se oli... kiitos vielä ! )...
Oli hällä joutilaana ja yksinänsä kaapissa seisomassa (tää askelmittari siis), ni annoin sille sit uuden hyvän kodin =)
Siitä tarinaa myös huomenna 8D

Nyt siis sopalle, hetkeks keittiöön ja sitte maata...
Huomiseen =)