Eikä muute ollu pöllömpi viikko tääkään... :)

-2,3 kg

Ja se tekee kokonaispudotukses kolmen viikon ajalta...

-8,6 kiloa

Ja toi luku tekee taas mulle ihan kauhian hyvän mielen... :D

Sitte tietty pitää raportoida tanita vaakan tärkeitä lukuja...

                alotus 30.12.2008    3. viikon jälkeen
FAT %               45,7 %          41,6 %
FAT MASS          48,1 kg         40,2 kg
FFM                   57,1 kg         56,4 kg
MUSCLE MASS   54,2 kg         53,6 kg
TBW                  41,8 kg         40,9 kg
TBW %              39,7 %         42.3 %
BMI                    33,6             30,8

Elikkäs elikkäs... Osaatte tietty ny ittekki laskee, mut vertailen tälleen sanallisesti ja varsinki viime viikkoon...
Läskiä on nyt siis kaikenkaikkiaan lähteny 7.9 kiloa (aatelkaa), viime viikosta 2,7 kg =)
Lihaksia on menetetty kokonaisuudessaan 600 grammaa, toisinsanoen viime viikkoseen mittaukseen verrattuna oon saanu lihasmassaa lisää 0,4 kiloa :)

Lupaan laittaa josain välis noi iha kaik lukemat, sekä yhteenvedon joteski taulukko muodossa vaiks tonne sivuihin (vasemmalla oleva loota).
Tiedän et se kiinnostaa kuiteski valtaosaa ja muo itteeni kans :D
Vaiks mä kyl oon koht lukenu nää liuskat loppuun...

Kaikin puolin siis oli ihan kiva torstai mulla sekä Rouva Hoolla, jolla on nyt -7.0 kiloa vähempi kannettavaa... Ei siis pöllömmin men hänelläkää :)


Täs taas tsemikuva Rouva Hoolle =)

Tän päivän yhteenveto...
Aamulenkki... Puolenpäivän vaniljasoppa... Neljältä suklaasoppa ja heti sen jälkeen taas Petrin kans lenkil... Kiiruusti bailatiinoon ja sen jälkeen viel puolisen tuntia salilla riehumista :) Nopia kotiinpaluu, koska tehari alkaa ysiltä... ja sen ohjelman mä nauttisin mansikka ja persikkasoosin yhdistelmän kanssa !!! Rouva Hoo kertos ton yhdistelmän maistuvan salmiakille... ja paskan marjat, kyl se hyvää oli, muttei salmiakkii nähnykkää ;)

Seuraavan viikon ruokasatsi tuli lunastettua kans... elikkäs täst on melkosen mukava jatkaa matkaa :) Eikä enää olkka sit ku vaivaset 9 kokonaist viikkoo jälel... mut aatelkaa kuis nätti mää sit olenkaa =D

KRE:lle vaan terveisii, et voi alkaa kaiveleen kunnon saksia esille... taitaa se linnanjuhlamekko olla koht sopiva, veikkaisin =)

Nyt mä meen ansaituille yöunille... kiireinen viikonloppu edessä =)
Jos siis jostain syystä oon huomenna kirjottamatta... ni se johtuu siittä, et lauantaiaamuks pitäis olla valmiina 1000 kappaletta kanelipullia, 25 gluteenitonta sellasta ja yks 50 hengen kakku :)