Tää päivä o ollu iha yht hieno, ku monet monet muutki !!!


Mulla siis kaiks jees... ja laiton tos mun äitin puolest iha oman postauksen, jossa tarinaa Mummun soppakuurista =)

Täs päiväs (sori, ollaan näköjäst hypätty "huomisen" puolel...hups !!!) ei mittää sen merkillisempää ol ollu... Kiire, mut se ny ei ol millään tappaa normaalist poikkeavaa =D

Mä oon hamstrannu taas noit kakkui toho ens viikonloppuun, nii maan perusteellisen liikaa + et tarttis ehtii tekee töitäki... ja sit viel ku on noit lapsii, elukoi ja tää ruho mitä tarttis pienentää... ni saas kattoo, ku arki taas koittaa, et oleks mä henkis enää ollenkas... saatikka avioliitos ;)

 

Talvi on tullu oletettavasti jäädäkseen... eli tänään piti taas pukeutuu silleen kunnol =) Töis se oli sit kuiteski liikaa, eli mä tinttaroin tän päivän näil pitkil kalsareil... onneks meil ei ol mittää asiakaspalveluu meil siel ;)

Jeps ja sit raportti, ni päästään maatakki;
Aamulenkki Petrin kans (ei yskiny enää)... puolenpäivänparsasoppa chilillä... viideltä vaniljasoosi... ysiltä suklaasoosi ja siihä se sit taas oliki =)
Missään välis en ol kuiteskaa löhöilly.. vaan töis on tehty töit ja kotona leivottu (kuus kakkupohjaa ja pari marsipaanikoristetta) !!!
Huomen sit hiukka enämpi taas liikuntaa 8)


Hyvät Yöt !!!
Ja Tsemppaukset kaikille huomiseen !!!