NOU hyvä, NOU hyvä, NOU hyvä...

EI SIIS HYVÄ PÄIVÄ...   Jostain syyst koko ajan HEL-VE-TIN kova NÄLKÄ =(
Aamusta alkaen oon koittanu järjestää ittelleni jottai sellas tekemist, et nälkä ei olis mieles... mut men ny sit nälkää karkuun, ku se on kert mun sisäl ;(
Jo kympiltä lähin Petrin kans lenkil, lenkki mikä sisältää yleensä sellaset 3000-3500 askelta... Ni nyt ku sato tuli lunta, ku esterin perseest... ni kah kummaa askeleita meniki vaivaset 6000 kappaletta !!! Saatto reissulla olla jottai liikunnallisii apui, mut käytännös vitutus senku kasvo vaa :(
Koko ajan mieles vaan shipsit, perunamuusi (teinki sitä sit myöhemmin päiväl), SUKLAA, leipä ja just näkkileipä, joulupuuro (sitäki mä tein)... Iha vaa kaik, mitä voi syödä... Kuiteski koko ajan mä aattelin, et ei ol enää ku VAIVASET vajaa VIIS viikkoo jälel... sil tuli parin sekunnin hyvä olo ja taas sama paska alko alust !!!

Parisataa karjalanpiirakkaa ku mä rypytin... ni se oli vissiin päivän helpoin hetki (no kuka hemmetti ny sellast taikinaa söis???)... Ei vaan se oli oikeesti hauskaa ja varsinki ku koitin, huom. koitin tehä niist nättejä, ni se anto vähä haastet peliin =)))


Eiks olkkii sulosii... Näit meil on tos hiukka keväämmäl sit tarjol =)... muunmuos ;)

 

Joooooo... ja päivän aikaan siin sit ku kert ketutti ja nälätti, ni koitin aatella kans, et vaakaki näytti paljon kivempii lukui ku eile... se lohtu kesti taas sen 2 sekunttii... sit mä yritin miettii kaikkii juttui, mitä tää 16 kiloo on tuonu tullessaa (huom. miinus sellast)... Olo on joo pare (yleensä), jaksan paremmin (kuntoo lähinnä tarkotan), vaatteet mahtuu kivemmin päälle (no joo osa tippuuki jo), mun iho ei ol nii kosketusarka (jostain syyst kaik sattu ennen, epäilin jo sidekudosreumaa, siin ku sellasiiki oirei on)... mut sit tietty, polvet ja varsinki toi oikia on nyt nii helkutin kipiä (iha selvä liika liikunta, juu'u), samate oikee olkapää, kipiä on ... Eli mää vanha kalkkis ja rappeutuneet nivelet ja taas alko vituttaa ;(
Sit mä funteerasin kans mite nätti mä oon siel pikkusiskon häis kevääl... joo, hitto enhä mä muista ees mink näköne se pirun mekko o =(

No ni, joko o vuodatettu tarpeeks, eli päi helvettii päivä... onneks huome pääsee töihi :/ Noi meijä kakarat on kans meinaa ollu koko tän hemmetin päivä iha päättömii... tapellu iha joka saakelin asiast eikä mikkää ol ollu hyvi... paitti karjalanpiirakat, ne kyl kelpas =)

 

Pannan tähä viel raportti:
Lenkki Petrin kaa siin kympiltä... sienisoppa puolilt päivin... monen tunnin piirakanrypistyssessio... "yritys kadottaa nälkä" lenkki toistamiseen Petrin kaa... suklaasoppa... äskö tulin saunasta ja koht syön jottai !!! 

 

SII SE, HYVÄÄ YÖTÄ !!!

Koitetaas saara huomisest hiukka pare päivä aikaseks...