...neljä ja viis, missäs on minun kultani siis ???

No Hesas tietty ja mää tääl osa-aika yh-äippänä räpellän uutta elantoa pystyyn... jokseenki huvittavaa, toisaalta kivaa, jossain kohtaa pelottavaa... hassu tunne siis kaikenkaikkiaan, tunne jota en olkkaa tainnu viel ennen kokee (no jo sit oli aikaki) !!!



Supertytön voimilla täst uudest alust kuiteski selvitään =)
Ja hyvin meni muute tää alotuspäivä, noin niinku syömistenki suhteen :)
Heitin heti aamutuimaan xtrapatukan kitaani, ennen töihin lähtöä (rästipaperihommia, ei siis mittää ruumiillisii suorituksii)... Petrin kans se tavis puolen tunnin aamulenkki =)
Aamupatukan jälkeen päivä meni ihan kahvin voimin, kos en tienny joutuvani tappelemaan jokasen paperipaskan kans nii kauaa... Kotona sitte muo odotti pikalounas, eli melko atkins voittonen lautasmalli... pelkkää sikaa (häistä yli jäänyttä)... Anttonin jalkkistreenit ja heti perään Alinen ratsastuskeikka... ja sit oliki jo ilta !!!
Kahtotaan, ehtiskös huomenna heittään sian kaveriks viel jottai vihreetäki =D

Tommost mä en kyl suuhuni laita... JOU JOU !!!

 

Muutaman lisäkuvan sain tänään... älkää siis hermostuko, lähinnä kakkuja ja kuvia munsta... viel ei löytyny kuvaa mun hienost mekost, toivottavasti, ny jonkun kamera kerkes mut ikuistaan... vaiks vauhti kova oliki koko illan =D

Isännän kans toimittiin lihanleikkaajina... ja tää siis ei ollu se mun juhlapuku... vaan juhlaan hommatut täydelliset kokinvermeet =)
Ja toi pitkätukka on se mun mies... huomatkaa mun jaloissa viel ehjät kengät (tai siis onhan toi toinen tos kohtaa jo kertaalleen liimattu) =D


Hääkakkukompleksista sain tänään hiukka eilistä paremman kuvan... tsimppeleitä ne vaan silti on ;)


Ja sainpas viel hienon kuvan salmiakkikakustaki !!!
Tähän mä niit kermoja kiukuspäite kansantanssinystävien kans vatkasin... meinas jo usko loppuu keske... mut vaahto saatiin aikaseks ja sisko oli tyytyväinen =DDD
 

Katotaan tuleeks huomen viel lisää kuvei, vai joudutaaks vartoon Rouva Een paluuta... jollonka päästään käsiks sen oikeen kameramiehen kuviin =)

Ny Hyvää Yötä :)