55 päivää on ny menty pussisapuskoilla... ja meno senkus jatkuu vaa =)



Ehkä vähä mauton kuva (no ei ol, hauska tää o)... mut vastaa todellisuutta aikast hyvi =) Merkataan meinaan Petrin kaa porukkaan ain reviiri, ku ollan lenkil ;) Aineenvaihdunta jos joku on ainaski lisääntyny täs pussikuurin aikana 8D
Ja äskö huomasin saman saunas... en ol meinaan hikoillu varmaan ikänäs noi paljoo !!! Mut ymmärtääkseni se on vaan positiivinen asia, eiks ni ???

55 päivää on ny tosiaan takana ja huomen tulee tän 8. viikon päätöski... eli soppia oon ryystäny kaikenkaikkiaan 165 kappaletta =O
Ompas paljo !!! 
Sitä mä täs oon ihmetelly, etten ol varsinaisesti kyllästyny mihinkäs makuun 8D
Mä oon jättäny ne "maustamiskikatki" viel väliin (paitti kaakaota oon muutaman kerran laittanu suklaasoosiin), kos varmaan se kyllästys olo tulee jossain välis... luulis ainaski =)
Eli jälleen kerran pakko todeta, et kyl paksun elämä on tehty helpoks ;)

Do di... Tää päivä o ollu harvinaisen tylsä, iha niinku Piiallaki ;/
Oon pyöritelly koko päivän marsipaanipalloja ja nyt ku ummistan silmät sekunniksi, ni nään pekkiä ruusuja ! Yhen vauvan tein kans, siit tuli kauhian kiva... kuvii näist ja muist jutuist tulee vast viikonloppuna, salaisuuksii siis loppuun asti ;)
Nyrkkipyykkii pesin kans pari koneellist (huomaa, mä oon se kone) ja vedimpäs kolmen vartin päikkäritki, nii ja kävin tietty lenkil 8D

Vauhti meil on (edelleen) kutakuinkin tota luokkaa... :) Petrin lihotuskuuri on ottanu onnistuakseen, sihe pääl mun vajaa 20 miinuskiloo ja pisteenä iin pääl Petrin kahen vuoden uhma... ni voi Luoja mikä yhdistelmä !!!
Tää meijän järjen riemuvoitto luulee olevas kylän kaunein ja vahvin elukka, elikkäs rähisee iha kaikil... jopa traktoreil, juu ja mopoil... oikeestaa iha kaikil =O  Onneks mul o nii kova ääni ja hänel taas varsin herkät korvat, et selvitään oletettavasti jatkossaki ;)


Tää ny nättääki joltai... meijän Petri o paljo enämpi gasellin näköne ;)

 

Raportin aika =)
Aamulenkki, n. 3000 askelta... yheltä parsasoppa... hiukka vail kuus mustikkasoppa ja äskö vaniljasoosi =D

Kaikin puolin hyvä päivä... huomen pääsee vaakal (aatelkaa, nii sitä paksu vaan odottaa vaakalle pääsyy) ja otan mitat... Perjantain alkaaki sit jo viikko ysi =)... Määhä sanoin, et tää 12 viikkoo o lyhyt aika ja kuka ei muo uskonu ??? no joo 4 viikkoo viel jälel, mut antakaa mä ny vähä hehkutan 8D


SWEET DREAMS !!!