Tässähä tämä... kiireessä, mut syötykki o =)



Oltiin Kre:n kans Lounasravintola ENERGIAN avajaisissa kakkukahvilla ja nauttimas tietty päivän mahtava lounas :)
Mä söin keskikokosen perunan, stroganoffia, muutaman lusikallisen makaronilootaa ja salaattia !!! Lopuks viel kuppi kahvia ja pala kakkua =)

Tein nää kakut niin, et riittää varmasti sadalle hengelle... Huomenna siis viel "vain nopeat elävät" periaatteella saattaa palan saada, kunhan on ajoissa paikalla =)

Pansiontie 4 ja TURKU... Hinta/laatu suhteeltaan täydellinen paikka !!!
Voin suositella lämpimästi :D

 

HUOMIO !!!

Tänään on siis alkanu "valtakunnallinen" suklaalakko !!!
Villeimmät toiveet lakon kestosta, oli tonne jouluun... NOU WEI, ikänäs... mää en ainaskaa pärjää sinne saakka hengis =/
Juhannus kuulostaa pal kivemmat =)... Mut saadaaks me jengiä kasaan jussina ???
Meil ei ol mittää jujannustraditioita, ku ei omisteta mökkiikää... eli mä oon valmis pakkaamaan tän koko revohkan autoon ja ajaan sinne minne ollaan tervetulleita =D Aatonaattona ollaan kymmenen vuoden ajan käyty jossain huvipuistossa... joten matkan varrel vois olla joku lie tivoli, muit toivei mul ei ol =)
Toki mul on kans kivat tilat (tän meijän huushollin lisäks) sillon jo käytössä, eli toki treffit voidaan tänne Piikkiöönki järjestää !!!

Sana vapaa, pankaapas ehdotuksia tulemaan =D

Mukaan on ny ilmottautunu:
Kyökkis
Paula** (oletettavasti blogiton, vai ootko?)
Marika (blogi salasanan takana)
Pinkkis (ollu jo pari vk. lakossa, hatunnosto !!!)
Naapurin Rouva (pitää paksublogia Kyökkiksen blogin sivuissa)
Annuli
Piia
Kati
Marjo L (pienellä uhkailulla koitan pitää tän ruodussa !!! Blogiton)
Ewelyn (ei luvannu lakkoilla, mut tulee mössötreffeille mukaan)
Hukkis
Paksu Rouva Vee

 

Asiast kukkaruukkuun... koht mulla palaa hermo !!! Meil on tääl varsinainen synnytys käynnissä =/ Mirjami hiihtää pisin huushollia ja huutaa kurkku soikianas taukoomatta !!! Ain ku hän keksii hyvän synnytyspaikan, ni mun tarttis mennä sit sinne viereen pitää tassusta kiinni... HELVETTI !!!
Kaheksannen kerran hän synnyttää ja ain mun on tarvinnu olla kätilönä... koskaan ei ol tarvinnu tehä mitään... naurettavaa =D

Oon kirjottanu tätä postausta koht vaivaset kaks tuntii !!!
 

Takas asiaan... eli noi on ny ilmottautunu ja lisää mahtuu jengiä joukkoon ja jos jongun oon "unohtanu" listasta... ni ilmottaa sit vaa !!!
Paikka ja aika viel avoin, mut juhannuksen tienoo nyt siis päällimmäisenä vaihtoehtona :)

 

Aamulenkillä olin tänään ja sihe sit jäiki tän päivän liikuntasuoritukset... askelmittari näyttää 3951 =(
Aake on kovassa kuumeessa ja oli päivän tos naapurin navetas huollossa, ku mä olin töissä... vastavuorosesti illalla sitte naapurin täti lenkitti Petrin... (niinku ennen vuodenvaihdetta lenkitti ain tiistaisin) =) Ja mä hoisin vuorostani kuumeista pikkukansalaista !!!
Pien äksidenttiki tapahtus tos juur ennen muksujen nukkumaanmenoa... eli Aline esitteli taas "siltaa", eli hän oppis eilen kaatamaan ittensä seisovaltaan "silta-asentoon" kenenkään auttamatta/tukematta !!! Ja tietty tänään se ei sit iha nappiin mennykkää =( Jotenki käsi petti alta ja likka löi tosi pahasti päänsä lattiaan... mut pää ei kuulemma sattunukkaa (vaiks kumahdus oli valtava) vaan se käsi... soitin sairaalaan ja sovittiin et tuun aamulla näyttään, jos likka viel muistaa kivun !!!


TSADAA... kissaasiaa välil !!! Ny Mirjami alko lykkimään =D
Kello on 00.59 =)

 

Ny mä toivotan teil Hyvää Yötä... paan kuvia kisuvauvoista heti aamulla !!!

Ny o aamu ja täs kuva vauvoista...

Musta, vasemmassa reunassa ja punanen oikeessa reunassa on pitkähäntäsiä... sitte toi keskimmäinen on pätkähäntänen ja hännänpäässä on kippura =) Kolmeen pentuun jäi tääki satsi, niinku ain ennenki ;)