Iha Oukei päivä tämäki !!!


Huomen onki sit taas torstai ja vaaka päivä =) Odotukset on mul tietty valtavat... mut hiukka rohkenen eppäillä sitä reilun kolmen kilon pudotusta, mitä tarvittais, jotta pysytään aikataulussa ;)))

Oikeesti mä oon iha tyytyväinen tähän tahtiin ja heti hiilaritaivasbileitten jälkeenhä homma jatkuu sihe asti, et mahun sihe Kre:n mekkoon !!! Ja tietty sen jälkee tulee rantakausi, eli kroppa tarttis olla kunnossa... sit tulee isännän nelikymppiset ja ulkomuoto tarttis olla tiptop... Eli onhan noita syitä jatkaa ja pitää ittensä ruodussa :D

Joku ton tyylinen kokoonpano sopis mun naamal MUN mielest kauhian hyvin... tissit ja kaik... eikä olis tällast römpsähtänyt etulihaa (vatsanseutua tarkotan) =)
No kaik aikanaan... sanoo Ville ja Kimmo siel kuiteski :)

Haaveis o hyvä elää... ja totetuuha niit joskus =)

 

En nyt sössötä taas enempää, ku kelloki o noi paljo...
eli raporttia sit vaa :
Aamulenkki... Puolenpäivän parsasoppa chilillä... kotiutumisen jälkeen vajaan tunnin tirsat... muksut harrastuksiin ja sen jälkeen kyläreissu, josta sain muute pari ihan käsittämättömän kamalaa kuvaa ittestäni 8O Kre saa scannata ne ja ens viikon torstaina koitan päivittää sellasen Rouva Vee joskus ja nyt postauksen :)... Äskö kiskasin hetulaan mansikka ja suklaa soosit, joka on edelleen iha saakelin hyvää =)

Jostain syystä tunsin tänään taas pientä nälän tunnetta tos jossain välis päivää... vaiks mä luulin et oon tottunu jo tähän aikatauluun !!! Mistä lie johtuu... Ei voi tietää... Sortumisen merkkejä ei kuiteskaa ollu havaittavissa =)

 

Huomiseen hanit !!!