Nui ai ikkää =) Päivä pulkas tääl pääs ja se oliki sit vika lavvantaiehtoo sit näil näkymin ennen marraskuun puoltvälii, ku istun tälleen kotosal 8O
Ens viikol ku alkaa toi häärumba, jonka katkasee ainoostaan jussi ja sillonki ollaan jossain muual, ku himas !
Todennäkösesti ollaan jossain, mis on ihan pirun hyvää ruokaa... kaljaa ja shipsejä valkosipulidipillä :)
Sattuuks tääl oleen kettää, kel ois tollanen juhannustarjoilu ? Me voitas meinaan parkkeerata sit teijän pihal 8D
Meijän joukkue on aika vaivaton ja helppihoitonen... ainut vaatimus on, et jostain hiukankaan liki tarttis löytyy jonkun valtakunnan huvipuisto. Ollaan meinaan edelliset 13 vuot oltu ain aatonaattona jossai huvipuistos ja eihän sellast tapaa ny parane lähtee muutteleen, ku kakarat ja mä ollaan viel pienii ;)

1778020p1bakkcdl1.gif

Olotila jees... Aamulenkkiä en tänään tehny, kos isäntä raukka ois ollu muuten ihan tyhjänpanttina, vail minkäänsortin päiväohjelmaa ;) Eli lähin töihin heti, ku heräsin :)
Joskus puolenpäivän jälkeen söin parsasopan ja äskön sit suklaa ja vaniljasopat 8)
Mittää sen kummallisempaa raportoitavaa ei sit olkkaa... onks mun elämä menny joteski köyhäks... vai kuvitteleks mä vaa ?

Huomen ois äitiitten päivä !
Koitan nukkuu aamul nii kaua, et muksut voi tulla sit herättään... sit ihastellaan toinen toistaan hienompii taideteoksii (uskoakseni) kaffekupposen kans (tää on paha kohta, kos mun tekee mieli ain tupakkaa niippal) :)
Noi rituaalit ku o hoidettu, ni käyn kuorruttaa muutaman kakun ja sit lähetään äitikierroksel !
Ensteks mun äidinäidin luo jossa treffataan mun äitiki... sit isänäidin luo ja sen jälkeen anoppilaan, jossa joukkue ruokitaan... mä ryystän oletettavasti täs kohtaa kans sit jonkun sopan :)
Sit tapellaan katotaanko siel urheilua vaiko ei... ja ku mä oon voittanu, ni sit ollaan kaik naama väärinpuolin loppuehtoo... ihan niinku kaik muutki äitienpäivät ! Helvetti mitä touhuu...
623353v49j2qtgk8.gif
Onneks meijän äitien päivä on vaa kerran vuodes :)

Mä luulen, et mää lähren ny maate, ku ei mittää järkevää höpötettävääkä ol...
2050129x44uf2e8ug.gif