Nyt ois tarjolla hyvä sekä huonoja uutusia !

Otetaas huonot ensteks... Kylmä, ny o kylmä 8/ Kuumetta ei ol, mut kurkussa joku klöntti. Sellanen, ku angiinassa, mut tää ei tunnu miltään muulta, ku klöntiltä. Väsyny oon muuteski... toki noita valvottuja tuntejaki on takana ja töitäki tehty, mut kuiteski väsyväsyväsy :( Ja pisteeks iin päällä alko tietty ketoositilan naistenvaiva, eli menkat =(
Edelliset olotilat huomioon ottaen, ei siis ol lainkaan ihme, et mun on tehny koko halvatun päivän mieli shipsejä... shipsit on mul sellanen jokapaikan korjaussarja, eli jos joku on alkoholisti, toinen nikotinisti, yks kofeinisti, ni mä oon sit shipsinisti.

1344883yvbkrdibv5.gif

Kuudes päivä alkaa nyt olee kuiteski loppusuoral ja ton ylläolevan kuvan kattominen ei paljoo mun shipsihimoon auta... joten taidan mennä pikasesti maate, ennen ku päätänki lähtee Siwaan.

Hyviks uutisiks jää näinollen se, etten ol syöny shipsejä (no ei tääl himas niit kyl ois ollukkaa) ja se etten lähde sinne saakelin Siwaan niit shipsei hakemaan 8/

Huomenna vaakapäivä ja raporttia siitä huomen illalla :)

Hyvää Yötä

568925y4rqeez7jx.gif

Just tommottos vois käydä mulle !