Eikä ollenkas pöllömpi päivä, megakylmästä ilmastosta huolimatta !!!
 



Käsittätöntä vaan on se, miten julma ihminen osaa ittelles olla 8O
Eli I-Mummilla oli tänään synttärit ja eiks mun juntti-iivarin ollu pakko tehdä jotain hyvyyksiä sinne mennessämme... I-Mummi, ku asuu palvelutalossa melko huonovointisena, ni eipä hällä paljoa mitään merkillistä herkkutarjoilua ol viime aikoina ollu =/ Ei sillä, että oisin itte jotain syöny, mut muksut tuppaa tyhjentään koko asunnon kaikista tarjoiluista ;)
Eli Banoffeeta sitte... ja voi luoja, et joku voiki olla niiiiiiiiiin hyvää !!!
 

Kakkua klikkaamalla pitäis aueta yks mun aikasempi banoffee-torttu, minkä oon joskus tehny :) Loistavaa kamaa makeaan nälkään ja varsin kiinteyttävää ;)

Noooh, siis ittensä kidutusta... murustakaan en tietty syöny, mut en mä sen vieressä istumisesta millään lailla nauttinukkaan :/ Enkä myöskään valmistuksesta sen koommin !



Oikein ihanaa syntymäpäivää I-Mummille jokatapauksessa :)

Ja sitte asiaan... Aamulenkki (no okei, puoliltapäivin) Petrin kans... ja sitte, ette ikinä usko, mut mä olin ratsastamassa... ja voi luoja, että pelkäsin... mut pysyin selässä ja pystyn vielä siis kävelemään, joten pahimmas tapaukses täl saattaa tulla viel jatkotarina ;)


Ilmetty minä =D

Kolme soppaa ja hyvä mieli, niillä jatketaan kohti huomista...
Jaa nii, ja huomen o muute taas se pirun neljäs päivä... eli pitää piilottaa haulikot ja valmistautuu hakkaamaan päätä seinään ;)

Hyvät yöt ja Tsempit kaikille, jokka on jo joukossa tummassa mukana =)