Alotetaas ny vaiks siittä, et melkosta alamäkeä mennään... Pohja ei vaa tunnu tulevan vastaan... sellanen , josta vois niinku ponnahtaa ylös !!!
 

Se on vaan semmottos hassu juttu, et minäki... yltiöpositiivinen ihminen, alan uskoa sihen tosiasiaan, et ku joku homma menee käteen, ni sit menee kaik muutki =(
Ja siis oonhan mä sen ennenki tienny, mut päivä tai kaks on kyl mul ennen riittäny... ny ei näyt riittävän mikkää !!!

Kaikkee paskaa en kuitskaa ala tääl vatvomaan... piipaa-auto tulis mut muuten noutamaan välittömästi !!
Hiukka siis hienosäädetysti ja pala ehkä sillontällön kerrallaan, voin soppaa tääl möyhentää :/
 

Nöyrä kaunis pyyntä siis sinne yläkerran henkilökunnalle... että yskä on ymmärretty, sisäistetty ja tallennettu ja nyt ois aika jo vaihtaa suuntaa kohti parempaa ja valosampaa aikaa... Jos vaa millään o mahtoollista =)

Ystävällinen kiitos jo etukäteen... terkuin (Paksu) Rouva Vee... AAMEN !!!

 

Joo, toi oli niinku mun iltarukous... mut kirjotin sen ny tänne, kos mistä hitosta mä tiedän kuuleeko yläkerta enää niit perinteisii rukouksii... vai onks sielki siirrytty tähän nykyteknologian aluevaltaukseen =/
 

Sit hiukka asiaan... eli laivamatkan jälkeen en ol saanu itteäni kunnol niskast kiinni =(
Positiivinen yllätys kuiteski oli, et painoa ei ollu takas tullu... vaiks en ny ees muist mis kohtaa oon lukemia viimeks tänne postannu... Noh ihan sama, 1,9 kiloa oli tänä aamuna vajetta siit mun 75 lukemasta.
Se joko toteutuu tai on toteutumatta mun eliniän aikana...

Mut sitte tän postauksen, ehkä tärkeimpään kohtaan...
Tässä olis teil kaikil ihanil ihmisil yks linkki... Kummityttö kuntoon... Se olis nyt sit sellanen mesta, mis tarvitaan tukea ehkä enemmän, kuin koskaan missään... ja jos me saadaan kaik porukalla siellä hommat pyörimään, ni se taasen tarkottaa sitä, et mulla on yks murhe vähempi sydämmellä =)))

Kiitos kaunis kaikil jo etukäteen !!! Se ei sit kuiteskaa tarkota sitä, et muo tarttis unhottaa... eli kommentteja mulle kans kiitos ;)

 

 

Sit vaa lopuks, et hyvvää yätä !!!