Tai ei ny iha, kos huome o viralline alotuspäivä ja olo on ny sit aika tarkkaan tällane:
535990twt8m60mk0.gif
Silmät pyörii pääs ja olo on niin porsas, ku vaa olla ja voi !!!
Oon syöny ja jopa juonu (eile pari pottuu viiniä)... tää päivä on kulunu kivasti kaappeja tyhjennellessä ;)  Siis oon koittanu syödä kaapit tyhjäks, mikä onki helvetin järkevää just ennen järkyttävää dieettiä =(
251103xw8up8fxwv.gif
Jaa juu, enhä mä alottanukkaa dieettiä, vaan sen elämäntapamuutoksen =)
Alku menee kuiteski 12 viikon pussiruokinnalla ja se hemmo lupas 30 miinuskiloa siin ajas 8D Aika kova jätkä, mut kyl se maksoki ;)
Seksiä mä en ymmärtääkseni hältä saa, mut muuten kaik apu pitäis sielt tulla. Esim. kuntoilu ja se sisältyy hintaan, niinku viikottaiset vaakalla käymisekki. Vesi tulee hanasta ja henkinen cd sekä opaskirja on hollil koko ajan :) (nii, siis mun pitää kuulemma itte kuiteski kuntoilla)
Neljännen päivän paikkeilla ei sais olla haulikkoa tai muuta asetta silleen kädenulottuvil, kos sillon on operaation pahin vaihe... siit ku selvii, ni loppu o ku leikkii vaa ja keväällä tääl onki nähtävissä varsin solakka tyttö =D
Laitan varmasti ennen-jälkeen kuvia, jos oikeesti homma lähtee rulaamaan silleen oikeesti =)


1336928dwlxp3j0tp.gif
Tää blogi on siis  julkinen päiväkirja ja käsittelen tääl tätä ohentumista... Tulen oletettavasti hakkaamaan tääl myös päätäni seinään tarpeen tullen ja sillon käytän varmaan jongunverran voimasanoja. Ketä siis niit ei kestä, ni poistukoon vähin äänin takavasemmal =)

Mun toinen blogi, eli Rouva Veen kokkaukset pysyy muute ennallaan, mut uudet paksupostaukset jää sielt pois ja ilmestyvät sit tänne. Tääl taas ei jutella kakuista, vaan keskitytään kevyempiin juttuihin =)
Nyt pitäis siis pystyy jakaantumaan kahteen persoonaan... liekö tuo onnistua, saas kattoo :)


1577977lmygj6bxh5.gif

Viel en ol iha varma mite julkisesti haluun tietojani jakaa teijän kans... Kaik, ketä munt o nähny, tietää kyl mite valtava mä oon... Mut kuiteski lukemien julkasu kuulostaa viel kovin, kovin pahalt =(
Luulen, et alotan vaan nollasta ja ilmottelen säännöllisesti miinus tuloksia...sitte ku o riittävästi pudonnu, voisin laittaa oikeen lukemiaki näytille... Käviskös näi ???


1458550lls5x7heor.gif

Jahas... "jälkeenkuva", eli miltä mä näytän tos jo keväällä, oliki julkastu jo ;) Hieno homma, eli tästä mennään ja hyvillä mielin mennäänki. Eiks jep =)
Kaik kommentit otan kiitollisena vastaan ja muitten projekteja seuraan myös mielenkiinnolla :)
Ihanaa alkanutta vuotta kaikille enämpi ja vähempi paksuille tovereille 8D
HUOMISEEN...