No niin... mä hoidan tän homman, eli kirjotukset tänne... kos mun äitin kymmesormijärjestelmä on täs vuosien varrel päässy vähäse ruostumaan =)


Eli mun äiti, vuosmallia 1948 lähti mukaan tähä pussiseikkaluun aika heti mun jälkeen.
29.1.2009 oli se haastattelu ja sopimus kirjotettiin luonnollisesti siin heti... samate sapuskat, eli pussiruuat hän otti mukaansa jo ens tapaamisel =D

Ja siittä alko Mummun taival !!!

Hienosti on kuuleman mukaan menny... eikä hän pahalt näytä laisinkaan =)

Paino on pudonnu tällaiviissiin...

1. viikko     -2,1 kg (eka punnitus oli torstai ja seuraava tiistaina, eli vajaa viikko )
2. viikko     -1.4 kg
3. viikko     -1,6 kg
4. viikko     -1,7 kg
5. viikko     -1,5 kg
6. viikko     -1,5 kg

Ja tilanne nyt siis kuudennen viikon jälkeen on - 9,8 kiloa :)

Tuol oikeella reunassa on Mummun laskuri ja päivittelen sitä sit aika ajoin =)... Nytki tein sihe korjauksen, ku oli toi alkupaino lätätty sihe jo alkujaan iha päi honkii ;)

Hyvä mun äiti... sanon mä !!!

Hänellä selkeesti samat kuviot, ku mulla... kävelyä ja salilla käyntiä =)
Ja tavote näyttää ihmiseltä KRE:n häissä (KRE on siis mun pikkusisko ja mummun tytär)

Kirjottelen tänne ain sillon tällön tarinaa... ja noit miinuksii ainaski =)))
Mummulle voi myös jättää tietty kommentteja ja mahdollisii kysymyksii :) Saattaapa tuo ittekki koittaa vastata jotain komenttien muodossa :)

Terkuin Mummu ja Rouva V