Homma menee nyt sitte näköjään tällalailla, että jos ei paino kerta putoa, ni ei tul sit päivityksiäkään !!!
JA EIHÄN SEN NY NII PITÄNY MENNÄ !!!

Mä ku kert nii oon luvannu kirjottavani tänne iha kaik... ni hyvät ku huonotki jutut, olot, tilanteet, kaik IHA kaik !!!

KOOTUT SELIT :
Paino ei yksinkertaisesti putoa ja sitähän on täällä turha selitellä... koska kuiteski aattelette, et siellä se idiootti tunkee apinanraivolla sapuskaa suuhunsa, viisin käsin ja varsinki, jos se sattuu hiukka putoomaan, ni otetaan kuudes käsi avuks 8( ... Aika pitkälti kyllä totta !
Toinen kerta täysvauhtia silleen oikeen sanan tarkotuksen mukasessa merkityksessä ON VAIKEETA... niinku ne fixummat sanoski !!!... Uskoinko, uskonko joskus jotain ?
Ruoka ON hyvää, hyvästä ruuasta tulee hyvä mieli ja kun on mieli, ni hyvä ruoka auttaa... eli olo, ku olo, ni ain voi syödä !!!
Tän tietää jokanen paksu, eli mä en vissiin siin kohtaa ol mikkää poikkeus =)

Tää vuos maaliskuun puolesta välistä etiäppäin on laahustanu vähän tollasen synkemmän puolesen pilven alla =( Elämän pohjaa vieläki hiukka etsiessä oman kropan malli ei nyt välttämäti ol ollu ihan koko aika mielessä :/...
Vaiks nythä sihe olis ollu hyvää "aikaa" !

Edelliseen kohtaan viitaten... hiukka on tuntunu turhauttavalta painaa töitä niska limassa, rahavirran valuessa aivan väärään suuntaan :( Synkkä pitkä talvi on kuiteski vielä kestettävänä edessä ja sitte ens kesänä nähdään onkos "vapaaehtoistyö" tuottanu tulosta !!!
Toivossa on hyvä elää :)

Vielä edelliseen viitaten... nykysestä ammatista johtuen, ruokavalio täs huushollissa on aika pitkälti edellis viikonlopun juhlaruokajämiä...
Laihdu siin sit !

Jonkun astenen krooninen väsymys vaivaa muo todella !!! Mitään "järkevää" ei huvittais tehdä ainaskaa sillon ku o pakko... monen monta tekemätöntä, hoitamatonta juttua odottaa tekijäänsä =( Huusholli on ku ryssä helvetissä ja pihalla kävelenki jo tätänykyä silmät ummessa !!! Työt ja raha-asiat oon saanu kuiteski pidettyä jossain kurissa... sihen mun voimavarat sit hyytyski 8(
Edeltävän kesän akunlatausprojekti jäi ihan nollille, johtuu varmaan siittä !!!

Mihinkään en ol tyytyväinen, kaik vituttaa ja ruualla koitan sit itteäni palkita !!! Tosi, ku vesi !!!

Ja tiivistelä/johtopäätös äskösistä on, että SEONNU ÄMMÄ, JOKA EI SAA NYT KOOTTUA ITTEENSÄ RUOTUUN !!!
Valkotakkiset noutakoot pois !!!

Hiukka tuli ny vuodatettua enämpi, mitä oli tarkotus... osa jäi kyllä paljastamatta, koska ei teijänkään nyt ihan kaikkea paskaa tartte kuulla !!!!!

Sen verta on kuiteski pakko kehua, että kun me mennään nyt jo kerran syyskuuta ja mä käyn edelleen Petrin kans vähintään yhen 30-40 minuuttia kestävän lenkin päivittäin (alle 10 aamua isäntä on lenkkeilly mun puolesta)... ni eikös sillä heru jokunen säälipiste ???
Kerran kaks viikossa oon tassutellu pidemmän 5-10 kilsan lenkin, välillä rämpiny mettässä... eli en mä ihan laakereillani ol mädäntyny =D
Samaten paino on pysyny aisoissa (alaspäin oli kyl tavote)... eli kilo kaks ylös alas ja siinä se !!!
Lihonnu en siis ol haluu sitä joku tai ei ;)

 

Näillä taas eteenpäin ja koitan taas päivitellä... säännöllisesti päivittäin !!!
 

P.S. Mummulla menee helvetin hyvin... hiukka liianki hyvin mun mielest !