Juu... ja kalenteri taas tuol alhaalla ja mä peiton alla, eli en hae, enkä kirjota tänne monesko laihispäivä on meneillään =/ No neljäs, jos tätä loppurutistusta aattelee !!!

Löysimpäs mä hienon kuvan... =)

En muute syöny vielkää sitä piparitaikinaa... aplodeja siis :)
Ja tein viel suklaakakkuja... enkä maistanu sitäkää taikinaa (luotin tän kerran ohjeeseen ;)

Muuten ihan tavispäivä, niukalla ruualla... aamulenkillä alotin ja tähän postaukseen lopetan !

Oikee ranne mulla muistuttaa ain välil olemmassaolostaan... muutama vuos sitte tehdyn hermopinteen avauksen jälkeen se on ain välillä kiusannu... Tänään oon sit ihan tietosesti koittanu käyttää only vasuria (tai siis ainaski melkeen only), mut ny  vast oikee handy kipee onki !!!
Pakulla ajo, imurointi (nii vissii meijän äijä uskoo)... Petrin flexi, tarjottomen nosto (tarkotan ihan sitä asentoa, mis käsi tarjotinta kannettaessa on) mm. tekee iha sairaan kipeetä !!! =(
Varsinaista jännetupintulehdusta mulla ei ol koskaan ollu, eli sitä en suoraan voi diegnosoida... ja hierojan koulutuksen saaneena, heittäisin vian olevan muualla (päässä kenties) kohtaa, ku ranteessa ! Kipu tuntuu ranteessaki, mut väittäisin sen alkukohdan olevan kämmenen päällä tai kämmenluiden välillä... sikälimikäli se nyt ylipäätään voi olla kohta mikä kiusaa kilttiä ihmisraukkaa =(((

Siis lääkäriin matkaa hän...

Ja tämä tohtori käy mainiosti...

... tai sitte hän... mahtaaks jompikumpi löytyy tost kaa-piin tk:sta ;)

 

 

Hyvät yöt ja huomiseen =)))