Ehtoota =)
Olo kaikin puolin jees, jollei reisikipuja lasketa 8/ Ja ne kipeyty eilen siel Skanssissa, ku joutusin raukkaparka oleen oikeen kyykkyasennossa muutaman hetken ;)... ei ol sellanen asento enään mikkää luonnikas tällasel vajaal neljäkymppisel ämmäl !

742474yq2tasz0n7.gif

Mut olotila muuten tosissaan ihan proo 8) Shipsejäkään kunnei ol enään näköpiirissä, ni ei ol ollu minkään valtakunnan mielitekoja !... Töis tein tänään suklaakakkupohjia ja sitäki pelkäsin etukäteen ihan turhaan... se ku on se mun heikko kohta, taikinat siis 8O

2558523c5qxbtacdd.gif

Aamun alotin tietty lenkillä Petrin kans... sit repareerasin tätä blogia hiukka, eli laiton tohon reunaan tollasen laskurin, ne kun vaan on niin kivoja ;)))
Töissä puoliltapäivin söin chilillä ja currylla höystetyn kanasopan ja nyt muute tuntuu, ettei se sortti lopu vissiin ikinä =/
Töitten jälkeen otin vartin välikuoleman täs soffal ja sit lähettiinki Alinen tanssitreeneihin... siittä matka jatku Myllyyn törsäämään Alinen lahjarahoja... jotka hän kyl kyöninä unohti ottaa mukaan ;) Ittelleni löysin tissiliivit ja parit kalsarit ja niil voiki sit porskutella taas seuraavan vuoden !

325312bs6aubzsva.jpg
Kauppareissun jälkeen äskön kiskasin suklaa ja mustikkasopat :) Ja hyvää oli niinku aina !
Ny olo on varsin raukee, toi shoppailu kun ei niinkään ol oikeen mun juttu... mut mitäpä sitä ei äiti tyttärensä eteen tekis ;)

Ny mä luulen, et mä lähren kapuamaan tonne yläkertaan ja painun pehkuihin :) Huomenna on kohtuu rauhallinen päivä ja sunnuntaina mun ei ol määrä tehä yhtikäs mitään... no söisin, jos voisin 8O
121068lwj45xqdb5.gif